Indtryk fra Whisky Live London 2005

More
19 years 1 month ago #4919 by Duffer


Hvis alle Signatory's Vintage aftapninger var fantastiske, hvorfor så lige trangen til at fremhæve Brora'en frem for de andre...


Fordi "Signatory's Brora var yderst fremragende" :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4920 by jones
Brora'en var med pæn afstand bedre end de andre i serien, sådan som jeg oplevede dem.

Og ja, jeg forventer mig altid noget stort når jeg smager Brora, men forventninger forblænder mig ikke og de bliver ikke altid indfriet.

Jeg havde f.eks. også ventet mig noget stort fra Mortlach 32 års i Diageos Special Releases serie, men blev mildt skuffet. Jeg havde til gengæld ikke forventet meget af samme series Oban 20 års, men blev glædeligt overrasket.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4921 by dmwa

Næsten på højde med den var Ledaigen, og den Bunna ´68 de havde stående under bordet.

De er nu aftappet - er de så gode, at de skal til Danmark - især af Ledaig ´en er der ikke ret mange flasker. Kan nogle give en karakteristik af dem???

Fordi "Signatory's Brora var yderst fremragende"

Det er lige før jeg skal blive Storm P - jeg har nogle stående til salg til DMWA medlemmer - men det er da lige før, jeg ikke nænner det....

Ordet "Snobberi" - i dette forum, hvorfor ikke opfatte det som et "superlativ" på linie med "duft af honning", "smag af røg og tjære" og så videre. Hvis ordet blev anvendt personligt, tror jeg ikke, at det var hensigten - men en uforståenhed for, hvorfor nogle falder i svime over den / en af de dyreste flasker. Min kone har det samme gen - hun vælger altid det dyreste, men det viser sig (som regel) også, at der er nogle kvaliteter mere, som jeg enten ikke så i første omgang - eller ganske enkelt ikke kan se - men sådan er vi jo HELDIGVIS forskellige - derfor skal man også tage smagsnoter med et gran salt - det er trods alt ganen der smager, der bestemmer om man selv kan finde samme kvalitet og om man synes det er "value for money"

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4934 by Duffer
En snob er ifølge Politikens Nudansk Ordbog;

"person der kryber for eller stræber efter hvad der er socialt højerestående" :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4936 by Spojs
Lige nu er denne Signatory Brora fra fad 1561 på ebay budt op i ca. 700 danske kroner (93 Euro)

cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 12095&rd=1

Spojs

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4938 by Duffer

Lige nu er denne Signatory Brora fra fad 1561 på ebay budt op i ca. 700 danske kroner (93 Euro)

Spojs


Står der ikke startpris...?
Der er vist ingen der har budt endnu...?
Det kan bedre svare sig at købe en i forretningen hvis man ligger porto mm. ovenni :cry:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 week ago #5277 by Duffer
Så er prisen nået op på 106 € - altså mere end f.eks Weinquelle skal have for den

cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 5&rd=1

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.281 seconds