Kommentar: Edradour smagning i Århus

More
19 years 1 month ago #5045 by jones
Er Edradour-smagningen i Århus den 1. april aflyst?

Det nævnte Macdeffe da jeg løb ind i ham i lørdags på Cockney Pub, Århus, men smagningen står stadig opført på Akademiets hjemmeside og i whiskynyts kalender.

?

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #5047 by dmwa
Jeg ved ikke, om man kan kalde den "aflyst" - den er taget af programmet på grund af manglende tilslutning - Tilmeldingsfristen var 23. marts 2005 - og så har det været Påske - så derfor er den ikke taget af vores egen hjemmeside.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming Gerhardt-Pedersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #5048 by karlejnar
Hej Flemming

Måske er vi jyder endnu ikke parate til en ren smagning af Edradour i fad-finishes.
Du er jo oppe imod hårde odds, men jeg håber dine anførselstegn betyder, at der er en chance for, at den kommer på programmet senere.

Egentlig burde der være malt-elskere nok til at holde flere smagninger samme dag; men der er måske en anden årsag. Stig har jo heller ikke just haft "run" på sin Ardbeg-smagning. Samme koncept var jo hurtigt udsolgt i København.

Eller måske har du alligevel ret i, at udbudet af smagninger har nået kritisk masse.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #5049 by dmwa
Det er jo i alle tilfælde en "oplevelse" som denne, der gør, at motivationen for at sætte en masse arbejde i gang - ikke kun hos os - men også hos dem, der stiller lokaler til rådighed, i dette tilfælde også et par musikanter - og lignende, måske er en afspejling af vores udbud af smagninger????

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI
Flemming Gerhardt-Pedersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.167 seconds