Fleggaard

More
19 years 1 month ago #4922 by Duffer
Fleggaard was created by Duffer
Fleggaard har frem til den 22.3 "tilbud" på en række whiskies.

www.nlab.dk/dandiscount/imagepage9.htm

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4923 by MacLars
Replied by MacLars on topic Fleggaard
Jeg synes det er stærkt bekymrende at man kan få "King George" i 1 liters udgave!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4925 by Duffer
Replied by Duffer on topic Fleggaard

Jeg synes det er stærkt bekymrende at man kan få "King George" i 1 liters udgave!


I Tyskland kan man stadig få Coca-Cola i 1 liters flasker - så med en blanding 1:1 og med en masse is - kan det sagtens gå :wink:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4926 by dmwa
Replied by dmwa on topic Fleggaard
Glenfiddich 12 år - pris hos Fleggaard DKK 179,95 - officiel listepris hos Juuls Vinhandel DKK 189,75 - altså knap DKK 10 billigere hos Fleggaard (de oplyser en besparelse på DKK 75!

Oban 14 år - DKK 299,95 hos Fleggaard - officiel pris hos Juuls DKK 285,00 - altså næsten DKK 15,00 billigere hos Juuls i Danmark - Fleggaard annoncerer med, at det er DKK 65,00 højere at købe i Danmark

Lagavulin 16 år - pris hos Fleggaard DKK 349,95 - listepris hso Juuls DKK 425,00 - besparelse hos Fleggaard på DKK 75,05 - reklamerer med DKK 100

Glendronach 12 år - DKK 249,95 hos Fleggaard - listepris hos Juuls 299,95 - besparelse DKK 50,00 - ifølge Fleggaard DKK 80,00

Glengoyne 10 år - Fleggaard DKK 199,95 - listepris Juuls Vinhandel DKK 250,00 - besparelse DK 50,00 - Fleggaard mener kun man sparer DKK 40,00

I Metro kan man ofte køber King George (hvis man tør...!) til DKK 80,00 pr flaske inkl. moms (70 cl) - det svarer til DKK 114,00 pr liter - så nok en besparelse hos Fleggaard - men sammenligningspriser er sat noget højere.

Nu ved jeg ikke, om man kan opfatte priserne i Fleggaard som TILBUD - eller blot deres dagligdagspriser - priserne fra Juuls er dagligdagspriser - og skulle der være tilbud, så kommer de længere ned. Jeg har ofte set Glenfiddich i Danmark til DKK 169,95.

Så pas nu på - at I sønderjyder ikke bliver for forblændet af globaliseringen - men kig jer for.

Juuls er i dette indlæg udelukkende valgt, fordi de har en opdateret listesalgspris tilgængelig på nettet....

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4927 by Duffer
Replied by Duffer on topic Fleggaard
Ganske enig i dine betragtninger - Fleggaard er simpelthen blevet for dyr.
Det gælder ikke kun whisky... :cry:
Der er heller ikke meget at hente for entusiast - de fleste har smagt på Fleggaards udvalg.
Men bor man i det sønderjydske eller skal man alligevel derned efter andre varer, er fordelen at der er kortere afstand end til Juuls.
Med hensyn til Metro - ikke alle kan handle der...??

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4929 by dmwa
Replied by dmwa on topic Fleggaard

Men bor man i det sønderjydske eller skal man alligevel derned efter andre varer, er fordelen at der er kortere afstand end til Juuls.


Skal vi lave en rask afstemning på Whiskynyt - hvem i dette forum bor "tættest" på Grænsen resp. Whiskyhandlere med priser i udsalg som Juuls.....?

Metro - alle kan handle der - man skal bare have et kort. I dag kan både private (ikke momsregistrerede) og firmaer handle - flere fagforeninger / personaleforeninger tilbyder også deres medlemmer METRO-kort

Og her i Påsken kan man komme ind på gæstekort, hvis man kender en, der har METRO-bladet (ikke at forveksle med avisen...)

Slainthe

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4930 by Duffer
Replied by Duffer on topic Fleggaard
Det er vel ikke altid flertallet der skal tilgodeses.
Det er til info for de som bor i området eller som ønsker at benytte sig af muligheden.

Men hvis du eller andre mener det er irrelevant - trækker jeg mig gerne væk fra tilbudsforummet... :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.182 seconds