Spiritus til attraktive priser!

More
11 years 3 months ago #28009 by Vinkortet
Vinkortet tilbyder altid kvalitetsprodukter til attraktive priser og der kommer konstant flere produkter til.

Se mere her

Tilmeld dig Vinkortets månedlige tilbudsmail her . Det er helt gratis og du kan altid afmelde dig igen, så giv det en chance og gør det allerede i dag.

Udover produkterne i webshoppen forhandles også alle produkter hos Mac Y, så hvis du finder noget du kunne tænke dig et godt tilbud på, så kontakt Vinkortet.

Du kan selvfølgelig betale med Dankort i webshoppen.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago - 11 years 3 months ago #28012 by Duffer

Vinkortet tilbyder altid kvalitetsprodukter til attraktive priser og der kommer konstant flere produkter til

Jeg er nok lidt for forkælet og det er måske derfor jeg har lidt svært ved at finde attraktive priser og ikke mindst et interessant udvalg. Omkring 50 hyldevare whiskies kontra de 1258 forskellige whiskies min forhandler ligger inde med...
Jeg vil håbe MacNiels / MacLars får lidt ud af sponsoratet...
:-)

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 11 years 3 months ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #28013 by Vinkortet
Hej Michael

Jeg ved godt at mange i dette forum sikkert er lidt for "forkælet"... og det er ment på en positiv måde, og derfor sikkert lidt svære at komme ind på livet af.

Jeg er meget ny indenfor whisky (min passion ligger indtil videre hos rommen) og da det er min fritid der går med at opbygge min webshop tager det lidt længere tid end for de "store", at opbygge et sortiment som vil være noget for de "forkælne".

Omvendt kan jeg skaffe dig alt det Mac Y har (inkl. diverse specialaftapninger osv.) og jeg kunne da rigtig godt tænke mig at vide hvilke ting, en "forkælet" som dig, kunne tænke dig at finde i min webshop. Eftersom jeg er nystartet vil jeg jo netop ryge i alle hyldevarerne først, for det er dem jeg støder på først.

Jeg skrev netop ikke "Whisky" men "Spiritus" i overskriften fordi der med tiden vil komme meget andet end rom og whisky på siden. Der er virkelig mange spændende produkter indenfor andre spiritus-grene og jeg tænkte at selv hardcore whiskydrikkere vel også smager noget andet engang imellem ;-)

Jeg er ved at opbygge en kundekreds mht. min månedlige tilbudsmail og efterhånden som jeg får flere og flere input vil den selvfølgelig også komme til at indeholde nogle mere specielle ting og forhåbentlig noget du engang ville kunne bruge.

Men alting tager tid og så længe det hele er under opbygning kan jeg ikke fange dig, men det håber jeg så at jeg kan senere i forløbet :-)

Fortsat god aften
Allan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 2 months ago #28019 by dbfejl9
Vil da holde øje med butikken, og se om der kommer nogle interessante ting, til attraktive priser i fremtiden. :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.241 seconds