Glenlivet i Alta

More
19 years 6 months ago #2198 by Towle
Glenlivet i Alta was created by Towle
The Glenlivet Archive 21 års på tilbud i Alta fra torsdag. 489,- for 70 cl.

Aner ikke om det er billigt, men nu ved I det :wink:

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 6 months ago #2202 by Nattlorden
Replied by Nattlorden on topic Glenlivet i Alta
735,- på Juuls, så jo - det är nog billigt.

/Björn Andersson
WhiskyTour, WhiskyCenter(Malmö), SMWS, Aberlour Companion & Ardbeg Committee member
Min kollektion

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 6 months ago #2210 by Duffer
Replied by Duffer on topic Glenlivet i Alta
490,- kroner hos Weinquelle - så det er billigt...

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 6 months ago #2313 by Towle
Replied by Towle on topic Glenlivet i Alta
Dem der endnu ikke har snøwlet sig sammen, kan vist godt glemme det. De fik kun 1 eller 2 flasker pr. butik og de var revet væk (gæt hvem der rev den ene).

Det forlyder dog fra flere steder, at de vil forsøge at skaffe flere, og de skriver folk op for det tilfælde at det lykkes, så måske er det alligevel ulejligheden være at kigge forbi?

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 6 months ago #2315 by stig
Replied by stig on topic Glenlivet i Alta
Hvor mange Alta-butikker findes der i Danmark?
Dette virker meget useriøst!

Stig

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 6 months ago #2316 by Towle
Replied by Towle on topic Glenlivet i Alta
Stig skrev:

Hvor mange Alta-butikker findes der i Danmark?
Dette virker meget useriøst!

48 så vidt jeg kan tælle på deres hjemmeside ( www.altadiscount.dk/Default.asp?ID=30 ).

Jeg ved ikke hvordan det iøvrigt er blevet annonceret, men jeg abonnerer på deres SMS-service og i beskeden blev der gjort opmærksom på, at der var et stærkt begrænset antal.

Nå ja, jeg vil godt give dig ret i, at 1-2 flasker pr. butik er at holde de mange interesserede for nar. De burde kunne forudse en stor efterspørgsel og at de fleste ville gå forgæves. Om fordelingen er sket fra centralt hold, eller om det er den enkelte butikschef der har disponeret, vides ikke.

Forleden var jeg i Rema 1000 for at købe nogle vandre-ski-stave (eller hvad de nu hedder) til konen. Butikken var sort af mennesker der ville sikre sig et sæt og "uddeleren" rendte rundt og var helt fortvivlet og forsøgte at trøste alle dem der ikke fik nogen. Han var virkelig ulykkelig, for han havde aldrig forestillet sig den efterspørgsel. Han anede dårligt nok hvad det var og havde nærmest med venstre hånd bestilt en kasse med 6 par hjem.

Det kan altså skyldes uvidenhed, men naturligvis kan det også være iskold beregning.

P.S. Mine smagsnoter på denne fortræffelige nektar må vente lidt, da der er flere uåbnede flasker uden for skabet, end åbne inden for :wink:

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 5 months ago #2630 by Towle
Replied by Towle on topic Glenlivet i Alta
Mig skrev:

The Glenlivet Archive 21 års på tilbud i Alta fra torsdag. 489,- for 70 cl.

De blev jo hurtigt udsolgt, men de har trods alt holdt deres løfte om at skaffe flere og ringe når der kom hjem. En af mine agenter blev i dag ringet op af Alta i Odder, så fat mod drenge. Der er forsyninger på vej til de indesluttede soldater. Tratte-raaaaa :D

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.288 seconds