Glenfiddich 15 yo i Aktiv Super

More
15 years 9 months ago #15688 by fritte
Næste uge har Aktiv Super en standard 70cl 15 års Glenfiddich på tilbud til 209,95

( www.aktivsuper.dk/avisen/files/avisen_uge30.pdf )

Coop har ofte Caoran Reserve(Super Brugsen har den i næste uge til 299 for en liter), men det er første gang jeg har set 15yo på tilbud i supermarkederne

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15690 by Duffer
Citat: Glenfiddich er Skotlands eneste single malt der stædigt og udelukkende fastholder "destillation ved gasblus"

Hmm.. - mener nu at kende andre - f.eks The Macallan

Iøvrigt stor spredning på karakterskalaen:
Serge - 80 point af 100 www.whiskyfun.com/ArchiveNovembe ... tml#041104
Michael Jackson 8 af 10 www.whiskymag.com/whisky/brand/g ... ky650.html
Jim Murray - 93 point af 100 og 9 ½ af 10 www.whiskymag.com/whisky/brand/g ... ky650.html
Og på denne side kun 8 af 10 www.whiskymag.com/whisky/brand/g ... y1527.html

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15699 by WhiskyMadsen
Sendte konen afsted, mens jeg passede ungerne.
Det viste sig at dreje sig om den mere almindelige 12 yo, som hun pga. min grundige instruktion afholdt sig fra at hjembringe.

jakob

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15700 by fritte

Sendte konen afsted, mens jeg passede ungerne.
Det viste sig at dreje sig om den mere almindelige 12 yo, som hun pga. min grundige instruktion afholdt sig fra at hjembringe.

jakob


Jeg var i 2 Aktiv Super idag. Den første havde ikke fået nogen flasker og den anden havde også den almindelige 12 års på hylden. Jeg snakkede med butiksejeren og han ville ringe til "hovedkontoret" og høre om den anden kunne skaffes til samme pris. Jeg skal ringe og høre nærmere imorgen......

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15706 by fritte

Sendte konen afsted, mens jeg passede ungerne.
Det viste sig at dreje sig om den mere almindelige 12 yo, som hun pga. min grundige instruktion afholdt sig fra at hjembringe.

jakob


Jeg var i 2 Aktiv Super idag. Den første havde ikke fået nogen flasker og den anden havde også den almindelige 12 års på hylden. Jeg snakkede med butiksejeren og han ville ringe til "hovedkontoret" og høre om den anden kunne skaffes til samme pris. Jeg skal ringe og høre nærmere imorgen......


Jeg har nu snakket med butiksejeren, og han forsikrer mig om at der står en 15yo til mig fredag til den annoncerede pris. Det er åbenbart indkøbsforeningen der har blundet. Jakob, du bør kunne gå ned og lave samme trick(ved ikke om du vil sende konen igen ). :D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 9 months ago #15716 by fritte
Den videre historie lyder således:
Mødte idag op i butikken og spurgte efter den efterhånden ret omtalte flaske, hvorefter jeg bliver ført hen til en 12 års Glenfiddich i den nye emballage(den jeg blev præsenteret for i mandags var det gamle sorte paprør).

Jeg siger at det ikke er den rigtige hvortil manden svarer at det vidste de godt, men om den ikke kan bruges. Jeg gider simpelthen ikke til at diskutere mere og siger nej tak og går.

Det er simpelthen utroligt at de vælger IKKE at sige i telefonen, at de ikke kan skaffe den viste vare(uanset årsagen), men at de siger at den rigtige vare kommer, selvom de ved det ikke er tilfældet, så jeg skal til at køre hen til butikken igen.

Kom ind i kampen Aktiv Super!

....går ind og skænker en Mortlach CS..... Ahhhh, alt er godt igen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.246 seconds