Til salg ... igen

More
15 years 7 months ago - 15 years 7 months ago #16260 by Towle
Til salg ... igen was created by Towle
Efter at have bedt om råd til hvor og hvordan jeg kan sælge nogle gode flasker, fik jeg en hel sværm af PB'er. Min liste i forum var uden priser, da det jo ikke direkte var en salgsannonce. De mange henvendelser fik mig til at sætte opråbspriser på flaskerne og jeg bad folk om afgive deres bud. En enkelt købte et par flasker, men resten blev så fornærmede over fremgangsmåden, at jeg aldrig hørte mere fra dem.

For nogle dage siden indrykkede jeg så to salgsannoncer her. Der var priser på, men så begyndte det at vælte ind igen og folk overbød hinanden. Jeg blev enige med et par af kamphanerne og glædede mig over, at jeg havde solgt whisky for adskillige tusinde kroner.

Jeg begik dog en teknisk fejl omkring en flaske og det faldt ikke i god jord, så nu står jeg igen med en del flasker, som alligevel ikke blev solgt.

Det er åbenbart ikke nemt at begå sig. At begå en fejl og undskylde den, kan vel tilgives, men jeg åbenbart er så naiv og dum, at stort set alle sidder tilbage og surmuler, havde jeg ikke forestillet mig. Jeg prøver på at være et anstændigt og ærligt menneske, men jeg må konstatere at der er utroligt mange forskellige opfattelser af hvad ærlighed og anstændighed er.

Til alle der har været involveret vil jeg beklage og undskylde. Til dem der endnu måtte have en lille rest af tillid til mig, vil jeg tilbyde følgende til FASTE priser - hverken lavere, men sgu heller ikke højere! Den første der byder prisen får varen - uanset om der så kommer et overbud to minutter efter. Kan det misforståes, modtager jeg gerne korrektion.

[Solgt] Teaninich 21 år (Nov. 1982 - Juli 2004), 62.3%, The Bottlers, cask nr. 7202 - 1 stk.: 1.250 kr.
Mortlach 18 år (Maj 1983 - Aug 2001), 57%, The Bottlers, cask nr. 2378 - 1 stk.: 1.000 kr.
Mortlach 16 år (1991 - 2007), 57.5%, Adelphi, cask nr. 5947 - 2 stk.: 1.000 kr.
Mortlach 16 år, 43% "Flora & Fauna" - 2 stk.: 600 kr.
Port Ellen 2nd Release 24 år (1978 - 2002), 59.35%, Destilleriaftapning - 1 stk.: 1.500 kr.

Ved salg af enkeltposter tilkommer porto. Ved køb af hele samlingen for 6.500 kr., sendes fragtfrit.

Venlig hilsen
Kurt "Towle"
Last edit: 15 years 7 months ago by Towle.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16264 by Ronnie
Replied by Ronnie on topic Til salg ... igen
Da jeg var den enkelte, som købte et par flasker til fast pris, vil jeg lige lægge en kommentar. Alting omkring transktionen gik fuldstændig efter bogen, og Kurt "Towle" gjorde hvad han kunne for at de praktiske ting fungerede og jeg fik mine flasker. Resultat: Begge parter tilfredse. :D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16271 by per
Replied by per on topic Til salg ... igen

Til alle der har været involveret vil jeg beklage og undskylde. Til dem der endnu måtte have en lille rest af tillid til mig, vil jeg tilbyde følgende til FASTE priser - hverken lavere, men sgu heller ikke højere! Den første der byder prisen får varen - uanset om der så kommer et overbud to minutter efter. Kan det misforståes, modtager jeg gerne korrektion.


Ovenstående kan vist ikke misforstås....

Folk er SÅ nærtagende, det skal du ikke tage dig, jeg synes bare det er synd du af helbredsmæssige årsager er nød til at lægge en god hobby på hylden.


Mange hilsner


Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.225 seconds