Har absolut intet med whisky at gøre

More
14 years 1 week ago #20908 by tdh1
Findes der et teknisk geni som kan forklare mig hvorfor jeg ikke er istand til at logge på min gamle profil (tdh), noget med at "cookies skal aktiveres herefter". Jeg har prøvet alt. MEN jeg kan oprette en ny bruger (tdh1) og logge på ???

Jeg har lige fået ny pcer med Windows 7.

jeg fatter det simpelthen ikke ?

Torben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20909 by Macdeffe
Jeg ser den også en gang imellem, men altid sammen med en fornyet request på brugernavn og adgangskode, hvorefter jeg altid er kommet på

Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20910 by tdh1
Jeg prøver at taste ind igen et par gange og ser om det virker. Ellers kører jeg bare videre på tdh1. Så bliver den gamle profil vel bare slettet engang når den har været inaktiv længe nok.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20912 by Maleren
ja kender det godt,går nu under Maleren før Mac ´maleren men vi er jo inde ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20915 by Whiskynyderen
Har oplevet et lignende probem med login, efter at jeg installerede Windows 7. Det var dog ikke login til Whiskynyt, men til min netbank - Pludselig virkede det ikke mere :roll:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20928 by tdh1

ja kender det godt,går nu under Maleren før Mac ´maleren men vi er jo inde ;-)

Nemlig vi er inde og det er det vigtigste. :wink: men sjov nok er mit logon på whiskynyt det eneste som ikke virker. Alle mine andre logons virker fint. Det der egenligt er mærkeligt er, at det nye logon jeg oprettede virker fint. Er der noget med indstilling af cookies burde det jo være det samme ?? Nå men jeg logger bare ind med tdh1 istedetfor tdh.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.170 seconds