Farvel og tak

More
15 years 39 minutes ago #18126 by Towle
Farvel og tak was created by Towle
Efter nogle fornøjelige og lærerige år i dette forum, takker jeg nu af og trækker mig tilbage under den sten hvor jeg kom fra. Jeg er forlængst holdt op med at drikke whisky på seriøst plan og da det (utilsigtet) endnu en gang er lykkedes mig at fornærme nogle af de brave folk her (mit seneste inserat om Port Ellen), må jeg konstatere, at hver gang jeg slipper en sky af min dobbelttydige humor ud, er der altid nogen der tager det ilde op og der er jo ingen grund til at træde mere i det, når jeg alligevel ikke bibringer forummet noget af værdi.

Tak for gode udvekslinger, frontale sammenstød på messer og ved smagninger. Gid I allesammen må blive kvalt i jeres yndlingsaftapning :D

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 18 minutes ago #18127 by Peteys
Replied by Peteys on topic Farvel og tak
Skal prøve Kurt
Og selvtak, håber det stadig bliver til en hyggedram ind i mellem....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 11 months ago #18132 by JimTaggart
Replied by JimTaggart on topic Farvel og tak
Tak for denne gang, Kurt. Håber du på et tidspunkt igen kunne blive kaldet til et finurligt indlæg eller to. Man har hver især sin stil og humor, og dét skal der være plads til. Jeg synes bestemt, du har bidraget interessant og provokerende til forummet.

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 11 months ago #18134 by henrikslaug
Replied by henrikslaug on topic Farvel og tak
Port Ellen indlægget gav da ikke de store tæsk? Men måske det væltede ind med PB'ere....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 11 months ago #18140 by Towle
Replied by Towle on topic Farvel og tak

Port Ellen indlægget gav da ikke de store tæsk? Men måske det væltede ind med PB'ere....

Væltede er måske så meget sagt, men en handel blev dog aftalt ... lige indtil jeg, i et anfald af min impulsive humor, skrev det om at grine hele vejen hen til planteskolen. Jeg forbandt slet ikke de to ting, men det gjorde køber og set i bakspejlet, kan jeg jo godt se, at vedkommende måtte/kunne føle sig gjort til grin. Jeg lærer det vist aldrig ;-)

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 11 months ago #18142 by Peteys
Replied by Peteys on topic Farvel og tak
Stiller du dem i et skab et mørkt sted, så er de nok mange flere penge værd om 5 år
Forrentningen skal nok være der...

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 11 months ago #18153 by Barley
Replied by Barley on topic Farvel og tak
Jeg synes ellers den med planteskolen var lidt sød.. :wink:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.167 seconds