Whiskyøkonomi.

  • MacBækgaard
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
16 years 11 months ago #11916 by MacBækgaard
Whiskyøkonomi. was created by MacBækgaard
Hej Alle,

Efter at have fulgt med i dette forum i et stykke tid, kunne det være sjovt at vide hvor mange penge DU bruger på whisky om måneden ????? :shock:

Selv har jeg vel en ca en 500.- til de gyldne dråber :?

MacBækgaard.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11917 by portboutrup
Replied by portboutrup on topic Whiskyøkonomi.
Det svinger meget, når jeg har været til smagninger ofte i en periode er der lidt lavvandet på whiskykontoen.. Det er svært lige at sætte et præsist antal. :-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11919 by Hering
Replied by Hering on topic Whiskyøkonomi.
Jeg vil ikke gøre det op! Der er stor forskel på hvad jeg køber for og hvad jeg burde købe for, så jeg forsøger indtil videre at overbevise mig selv om, at det er en del af pensionsopsparingen. Men i perioder har det været det samme som dig, blot med et ekstra 0 (nul) bagefter :roll:

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11921 by Perharald
Replied by Perharald on topic Whiskyøkonomi.

Jeg vil ikke gøre det op! Der er stor forskel på hvad jeg køber for og hvad jeg burde købe for, så jeg forsøger indtil videre at overbevise mig selv om, at det er en del af pensionsopsparingen. Men i perioder har det været det samme som dig, blot med et ekstra 0 (nul) bagefter :roll:

Hering


Men en 0 er da ingenting,å hva ofrer man ikke for en god sak :D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11923 by Hering
Replied by Hering on topic Whiskyøkonomi.

Men en 0 er da ingenting,å hva ofrer man ikke for en god sak :D

Præcis - det var derfor jeg formulerede mig som jeg gjorde :P

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11933 by Chief
Replied by Chief on topic Whiskyøkonomi.
For mit vedkommende er det meget svingende. Det kommer selvfølgelig an på finanserne, så jeg tror ikke jeg kan sætte et egentlig fast beløb på. Men når jeg finder et godt tilbud, så skal der bare købes. F.eks. købte jeg i går en ikke-planlagt lækker sag til kr. 700,00. Det var simpelthen bare en, som jeg måtte eje. Så nu står den i skabet blandt de andre 21 ikke-åbnede flasker og venter på en go' lejlighed. :D
Men nu har vi en hulens go' whisky forening her i Vordingborg, hvor vi inden for 14 måneder har smagt 75 forskellige whiskies, så der dukker der jo en del go'e input op til hvad man skal købe ("Og det gør du jo så", sukker min søde hustru). :oops:

Sláinte
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.139 seconds