Skotlandsrejse 2006 med hvem og hvornår?

More
18 years 4 months ago #7170 by Towle
Vi vil gerne en tur til Skotland i det nye år, men har ikke mod på at tage afsted på egen hånd. Vi vil naturligvis besøge nogle destillerier, men whisky skal ikke være det eneste vi oplever - vi vil også se den skotske natur og møde nogle hyggelige skotter.

Hvem arrangerer sådanne rejser, hvornår på året er bedst og hvad koster det?

Måske tager vi afsted os to gamle, men overvejer at gøre turen sammen med et par venner.

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7171 by bdujgp
Hej Kurt

Jeg har nu arrangeret 5 ture til Skotland indenfor de sidste 6 år. Det har hver gang været kombinerede golf- og whiskyture. Alle gange med ankomst og afgang til/fra Aberdeen. Det har været ture kun for konen og jeg, men også gruppeture med op til 8 deltagere.

Jeg har flere gange benyttet mig af Flemming fra DMWA. Hans ekspertise på området er stor og det er hans hjælpsomhed også. Han kan hjælpe med flybiletter, billeje og overnatninger. (Håber det er iorden, at jeg gør lidt reklame for dig, Flemming :lol:

Jeg har gode oplevelser med "søg og du skal finde" et lille hotel eller B&B, men det er kun når vi har været to afsted. Ture med flere deltagere bliver grundigt planlagt hjemmefra. Og det er faktisk utroligt nemt at få styr på.

Lige nu er jeg færdig med planlægningen af første uge af vores tur for Fredericia Whisky Golf & Gourmandise Society næste år i juni/juli. Jeg opdaterer løbende vores hjemmeside med nyheder på forsiden og selvfølgelig også indholdet på selve hjemmesiden.

Klik ind på www.skotlandstur.dk og jeg er sikker på, at du kan finde inspiration til en tur til højlandet. Du er meget velkommen til at maile mig, hvis du føler, at jeg kan hjælpe dig igang. (Mail nederst på alle sider på hjemmesiden)

God fornøjelse.

Slainte
Jørn - Fredericia

Slainte
Jørn - Fredericia

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7175 by dmwa
Dansk Maltwhisky Akademi er ved at planlægge en whiskyrejse til Skotland august 2006 - vi er ved at indhente priser på hoteller etc

Pt er planen at komme på Edinburgh Tattoo, besøge destillerier i Campbeltown, på Islay og i det sydlige Højland.

Der vel komme mere på hjemmeside www.dmwa.dk resp. www.skotland.com , når program foreligger.

Men Towle kan jo samle vennerne - og komme til åbent hus en lørdag - eller en anden dag, så skal vi nok fortælle om Skotland....

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7179 by Bunkermania
Om du inte har något emot att följa med på en resa arrangerad av svenskar så kan du följa med till Speyside i maj.
Du hittar all information på www.magnuswhisky.com/speysideres ... de2006.htm

Magnus

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.298 seconds