Friends of The Classic Malts.

More
16 years 11 months ago #11972 by Sparholt
I går modtog jeg en lille smart guide fra The Classic Malts. Guiden, der er på dansk, giver en kort præsentation af 13 destillerier, og man får gratis adgang til de 11, der er åben for besøgende!

Når man så har besøgt seks af destillerierne kan man indsende bogen og modtage en Quaich. Har man besøgt alle 11 destillerier vil de indbinde din guide og få den underskrevet af de 11 destillerichefer.

Baggrunden for mit medlemskab er at jeg blev opfordret til at melde mig ind af tourguiden på Lagavulin i forbindelse med et besøg i 1999. Herefter modtog jeg et lille hæfte der gav gratis adgang til The Six Classic Malts "“destillerier. Herudover modtog jeg fire gange om året information fra de seks destillerier! Spændende læsning, og ofte var der specielle medlemstilbud inkluderet!

Omkring 2002 skrev de til mig at de ikke længere måtte skrive til medlemmer i Danmark pga. den danske lovgivning om spiritusreklamer.

Så rart at se at Danmark er på banen igen!

Indmeldelse kan ske på hjemmesiden malts.com.

Slainte

Frank.

PS. I 2002 var jeg nået rundt til de seks destillerier og modtog kort tid efter en Quaich med tilhørende fod. Går nok nogle år inden jeg igen har besøgt de elve destillerier. :cry:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11975 by karlejnar
Hej Frank

Jeg fik også en guide med posten igår. Det er godt nok længe siden jeg forsøgte at melde mig ind via hjemmesiden, men fik dengang at vide, at de desværre ikke kunne tilbyde medlemsskab i Danmark.

Må vel hellere tage guiden med til Skotland, så må vi se hvor mange af dem, jeg får besøgt i år.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.211 seconds