Talisker 10 i ny blå karton

More
19 years 5 months ago #2751 by Wallace
Hej,

har nogle af jer smagt Talisker 10 år efter at den er blevet lanceret i ny blå karton ?

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om den smager som før, eller om den evt. har forandret sig.

Jeg spørger, fordi jeg synes, at den "gamle" udgave efterhånden var blevet en lidt kedelig og overkarameliseret sag ....

Slainte

Bjarne

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 5 months ago #2753 by Towle
Replied by Towle on topic Talisker 10 i ny blå karton
Wallace skrev:

Har nogle af jer smagt Talisker 10 år efter at den er blevet lanceret i ny blå karton ?

Nej, jeg har lige taget hul på en ny flaske og det er den gamle karton.

Kan du henvise til et billede (eller "bedle", som det jo hedder nu til dags) af den nye emballage?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 5 months ago #2754 by Wallace
Hej Towle,

"dyret" ser sådan ud:

Jeg ved godt, at billedet viser den 18 årige udgave, men hos Kvickly, Herning, har de den 10 årige udgave i en lignende karton.

Slainte

Bjarne
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 5 months ago #2758 by Duffer
Replied by Duffer on topic Talisker 10 i ny blå karton
Hej Wallace

Er du sikker på at det ikke er den her www.whiskynyt.dk/index.php?name= ... opic&t=473 :lol:

Nej, seriøst - jeg har ikke kunne finde den på mine foretrukne sider, så mon ikke den er for ny, at den endnu ikke har fået smagsnoter på Nettet,
eller kan det være en lidt speciel "Coop" model.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 5 months ago #2759 by Boggen
Replied by Boggen on topic Talisker 10 i ny blå karton
På en masterclass på Whiskylive i Glasgow blev det oplyst at i forbindelse med lanceringen af den ny 18 års Talisker ønskede destilleriet at re-designe hele serien - og dermed også den 10 års.

Indholdet af den 10 års Talisker er stadig det samme - blot ny indpakning.

Der er sikkert en masse flasker Talisker 10 års ude på hylderne i butikkerne i gammelt design, og de skal jo lige sælges før der bliver plads til den ny-designede indpakning.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.328 seconds