Billeder fra messen '04 (Kolding)

Oversigtsbillede

Oversigtsbillede

Oversigtsbillede

MacAllan Masterclass

MacAllan Masterclass

Mackmyra

Mackmyra

Mackmyra

3 fantastiske springbank-aftapninger vi smagte hos Qualityworld (pst...den til venstre er...super! (det er de andre nu også...))

MacNiels nyder den danske natur...

Karl Ejnar nyder hans nyindkøbte Murray McDavid Rosebank (det gjorde vi andre også, tak for det Karl Ejnar...)
Det blev ikke til så mange billeder, men har du nogen så tøv ikke med at sende dem ind...
MacLars
Please Log på or Create an account to join the conversation.
Det blev ikke til så mange billeder
Jeg har da et par stykker

Kendte mennesker var der også på årets messe
Admin: Jeg har opdateret billedstørrelserne, MacLars (man kan klikke på billederne og få dem i fuld størrelse)
"A fool and his money are soon parted"
Karl Ejnar nyder hans nyindkøbte Murray McDavid Rosebank
Det var altså MMD's Springbank Cuvée' (65/93), vi nød i bilen. Rosebank'en var da ude på liften inden vi kørte, mens Ulla luftede "Skye".
Ellers mange flotte billeder, både fra dig MacLars og fra MacAll. Hvis andre ligger inde med billeder, så tøv ikke med at sende dem ind.
Slàinte
Karl Ejnar
PS: VI havde en grim oplevelse på vej hjem, Ducatoen punkterede på det ene baghjul med 140 i overhalingsbanen. Men Ulla klarede, at køre ind i nødsporet uden at gå i panik. Flot kørt

PPS: Det var under det sæde, jeg sad i, men det tilskriver jeg et rent tilfælde

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke

Ducatoen punkterede på det ene baghjul
Der skete vel ikke "materiel" skade på jeres nyindkøbte flasker

Det er da også fuldstændig rigtig...jeg fornemmer at jeg blander nogen ting sammen til sidst. Men jeg kan huske mit motto for dagen "der står for lidt springbank i mit skab!"...Det var altså MMD's Springbank Cuvée' (65/93), vi nød i bilen. Rosebank'en var da ude på liften inden vi kørte, mens Ulla luftede "Skye".
Godt der ikke skete noget!PS: VI havde en grim oplevelse på vej hjem, Ducatoen punkterede på det ene baghjul med 140 i overhalingsbanen. Men Ulla klarede, at køre ind i nødsporet uden at gå i panik. Flot kørt
MacLars
Fik igår sat helt nye dæk bagpå - de forreste skiftes inden vinteren. Det er nu lidt tankevækkende, at dækkene går til på den måde. Men måske har de stået længe på lager, før de blev sat på bilen for 3 år siden. Mekanikeren siger, det højst sandsynligt skyldes småskader f.eks. pga huller i vejen, som får trådene til at springe én efter én.
Nu prøver vi et andet mærke, så må vi se.
Slàinte
Karl Ejnar
PS: Lars - der står ikke (længere) for lidt Springbank i mit skab

Slàinte
Karl Ejnar

Øhhh - må man køre 140 km/t i Danmark..... :shock:PS: VI havde en grim oplevelse på vej hjem, Ducatoen punkterede på det ene baghjul med 140 i overhalingsbanen
Du kommer i "samme bås som Towle, gør du!

Slainthe....
Nu sad jeg jo bagi, så det må være min privatchauffør, der skal i bås med Towle

Hun har 7-9-13 godtnok endnu ikke fået et lignende foto tilsendt, så indtil da, må hun være aspirant til "båsen"
Slàinte
Karl Ejnar
Slàinte
Karl Ejnar

MacNiels
PS. Tak for smagsprøverne Karl... Men jeg kan ikke tilgive dig fordi du har glem vores sample.
Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk