Whisky Show noter 1: ultra-premium

More
14 years 5 months ago #19195 by jones
The Whisky Show, London 2009 var med bred margin mit livs største whiskyweekend målt i kvaliteten af de indtagede dram. Toppen af det aktuelle udbud var til stede. Man savnede måske kun lige Duncan Taylor, men så havde valget mellem hvad man ville smage og ville forbigå bare været endnu sværere. Jeg talte med en del lørdagsgæster som bitterligt fortrød at de ikke havde taget fredagen med.

Lokalet var Guildhall, det velbevarede borgmesterpalads fra 1200-årene, ufatteligt flotte historiske rammer som passede fint til whiskyniveauet.

Skal man være en anelse kritisk, så manglede der nok i sagens natur en historisk dimension, som i Limburg, hvor adskillige udstillere byder på aftapninger fra tidligere årtier. Der blev dog kompenseret lidt ved Masterclasses, hvor der, bortset fra Glenfarclas Family Cask, blev fokuseret på udgåede "

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #19217 by JimTaggart
Rigtig interessant at høre din anmeldelse at arrangementet og de forskellige whiskies. Det lyder som et sted, hvor englene konstant nynner eller synger i begejstring over både selve rummet og de whiskyer, der indtager rummet. Jeg sidder i hvert fald og får lyst til at tage afsted til næste år. Hvordan med antallet af mennesker og plads ved standene?

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #19221 by jones
Trafikken var tilpas, set fra brugersynspunkt. Man kunne til hver en tid komme frem og få skænket og få en god snak.

En del af æren herfor må gå til udstillerne som jeg vurderer har sat noget mere personale på standene end man normalt ser på messer.

Der kunne godt have været 10% flere i lokalet uden at det havde gjort noget.

Jeg løb ind i læssevis af nordmænd og svenskere, men dansk deltagelse var særdeles begrænset.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #19224 by MacLars

Jeg løb ind i læssevis af nordmænd og svenskere, men dansk deltagelse var særdeles begrænset.


Hvis det gentages næste år er jeg sikker på at flere danskere støder til...jeg har i hvert fald besluttet med mig selv at jeg er med så ;-)

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.156 seconds