Åbent hus lørdag 4. oktober - Dansk Maltwhisky Akademi

More
15 years 7 months ago - 15 years 7 months ago #16272 by dmwa
Ja - lidt sent ude måske - men der er åbent hus i dag lørdag den 4. oktober 13-16 hos Dansk Maltwhisky Akademi ved Rønde

Der er mulighed for at hente årgangswhiskyen (Glen Rothes 1994) for dem der har bestilt (der er helt udsolgt). Man kan også købe WWW Falster 2008 aftapningen - en lækker Bunnahabhain (og ikke som jeg oprindeligt skrev Bruichladdich) på 31 år. Der er smagsprøver på begge.

Man kan også se / købe den nye Malt Whisky Yearbook 2009, som vi fik i går!

Og så har vi jo cirka 80-90 andre single malts, bøger, glas, t-, polo- og sweatshirts, whiskytønder til salg.

Og så er det jo mulighed for at møde ligesindede!

Vel mødt

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming
Last edit: 15 years 7 months ago by dmwa.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16273 by BH
Netop hjemkommet fra åbent hus arrangementet vil jeg lige minde om hvor heldig jeg føler mig ved at jeg har bestillt en WWW Falster 2008.
Smagte den - og den er virkelig lækker. Skynd jer at købe en :wink:

Bjarne Hagen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16274 by MacNiels
Har bestildt, og ville også gerne have været ude og hente Bunna'en idag, men ligger med snot i hovedet.

Så det må vente til senere

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16276 by Lading


Man kan også købe WWW Falster 2008 aftapningen - en lækker Bruichladdich på 31 år.


Har i lavet to aftapninger igen i år?

Lading

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16277 by dmwa

Netop hjemkommet fra åbent hus arrangementet vil jeg lige minde om hvor heldig jeg føler mig ved at jeg har bestillt en WWW Falster 2008.
Smagte den - og den er virkelig lækker. Skynd jer at købe en


Tak for de rosende ord - og ja, den er rigtig god, selvom den ikke når vores 35 årig Strathisla, som var den første WWW Falster aftapning.

Næste "Åbent hus" er 1. november 2008 kl. 13.00 - 16.00 - denne dag sætter vi nogle gode flasker på tilbud - så måske mulighed for at gøre en god handel???

I øvrigt skulle vores web-butik være nogenlunde opdateret - men billedsiden mangler vi at få ført ajour resp. få lagt nye billeder ind - men det skal nok komme, når de mørke vinteraftener sænker sig over Djursland.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI
Flemming

PS:

men ligger med snot i hovedet.

Tak for oplysningen.... Minder mig om en historie til kurering:
Tak en flaske Paddy ´s - læg dig i sengen - hæng en sok op på sengegærdet. Drik Paddy ´s - når du ser 2 sokker på sengegærdet lægger du dig til at sove - og næsten morgen burde forkølelsen have fortaget sig. Virker det mod forventning ikke, må man jo fortsætte kuren!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16298 by dmwa

Har i lavet to aftapninger igen i år?

Lading


SORRY - nogle gange går det for stærkt. Årets WWW Falster 2008 aftapning - det er en BUNNAHABHAIN 31 års.....

Ved ikke lige hvorfor Bruichladdich kom ind i hovedet.....

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 7 months ago #16299 by Lading


Næste "Åbent hus" er 1. november 2008 kl. 13.00 - 16.00 - denne dag sætter vi nogle gode flasker på tilbud - så måske mulighed for at gøre en god handel???


Kan du uddybe det lidt? er desværre ikke i området den dag men man kunne jo måske sende en stafet hvis der var noget spændende....

Lading

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.328 seconds