1975 Ardbeg SOS

More
19 years 8 months ago #1404 by MacChristensen
Hejsa

under oprydning (efter tvang fra min kone.... :wink: ), så ryddede jeg op i bunden af klædeskabet her til aften, for der var ikke plads til hendes sko mere, for der var whisky overalt... (hvilket vel egentlig osse er meget mere vigtigt end hendes sko.... :wink: ). Herinde fandt jeg en forlængst glemt flaske 1975 Ardbeg Spirit of Scotland aftappet i 2000. Jeg har søgt lidt på nettet, men kan ikke rigtigt finde noget om denne aftapning - er der tilfældigvis nogen af jer der ligger inde med smagsnoter på denne, eller måske har haft mere held på nettet, så høre jeg meget gerne.... :lol:

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 8 months ago #1423 by Peterap
Replied by Peterap on topic 1975 Ardbeg SOS
"en forlængst glemt flaske 1975 Ardbeg Spirit of Scotland" - hvem der dog var så heldig....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1821 by mkv
Replied by mkv on topic 1975 Ardbeg SOS
man glemmer da ikke en 75`er Ardbeg, uden man har glemt hovedet. Skulle du finde en til og du ikke ved hvad du skal gøre, må du endelig sige til.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1828 by Duffer
Replied by Duffer on topic 1975 Ardbeg SOS
MacChristensen, skrev

for der var ikke plads til hendes sko mere, for der var whisky overalt...


Allerede der er den helt gal.
Enhver entusiasts ret, er eget rum (bibliotek) hvor man kan sidde i fred - uden kvinder og andre forstyrrende elementer - og nyde tilværelsen...

Sikke noget snavs du er kommet ud i - en glemt flaske.... :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1832 by MacChristensen
Replied by MacChristensen on topic 1975 Ardbeg SOS

Enhver entusiasts ret, er eget rum (bibliotek) hvor man kan sidde i fred - uden kvinder og andre forstyrrende elementer - og nyde tilværelsen...
Sikke noget snavs du er kommet ud i - en glemt flaske.... :?


MacAll,

tja du har desværre ret, men går ud fra at når hun bli ´r tilstrækkelig træt af whisky i div. skabe, at hun så lader mig indrette et herreværelse.... :wink:

Slainte
MacC

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.177 seconds