Bruichladdich 15 år Second Edition d'yquem finish

More
18 years 1 month ago #7873 by MacJess
Så er Bruichladdich 15 år Second Edition d'yquem finish landet hos Vignoble forhandlerne rundt i landet.

www.portal.vignoble.dk/doc/20060222111122.pdf

Der kan være enkelte butikker som ikke har den på hylden, så ring e.v.t. til butikken inden i løber ud af døren.

Enkelte butikker har også fået nogle få fl. af Bruichladdich Infinity, samt Murray McDavids nye rom serie - igen ring til butikken vedr. spørgsmål

Mvh.

macJess
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #7874 by BigMac
Strøtanker en tidlig aften"¦

Jeg er lidt ked af disse vin-finishes som nu kommer fra Bruichladdich og Murray McDavid "“ man kan godt 'mærke' at det nu er en ex-vinmand som har 'taget roret i butikken'. Jeg har en forkærlighed for de rene bourbonlagringer og de lette 85/15 sherry (gammel laddie15'er) XVII og Twenty 1st edition fra Bruichladdich og er derfor lidt ked af disse nye eksperimenter.

Jeg er klar over at der skal fornyelse til "“ også i whiskyverdenen, men desværre ser jeg disse vin-finishes som lidt mere et modefænomen end regulær fornyelse"¦
Jeg mener: Clynelish på Sauternes !? Bowmore og Cragganmore på Syrahfade!? Laphroaig på Tempranillo!? Alle disse er Murray Mcdavid aftapninger og dermed også en del af Bruichladdich hvori eksperimenterne rækker ind med de nye aftapninger. Og jo!, jeg kan godt lide vin"¦jeg vil bare gerne have den ved siden af min whisky. :)

Bevares, helt hellig er jeg heller ikke"¦ jeg nyder da engang i mellem en port- eller madeira finish, men de aftapninger hvor det 'tipper helt over'mangler endnu at overbevise mig"¦ :(

Jeg ved hvilket arbejde der er gået forud for disse beslutninger om at lave disse finishes, og hvilke næser der har været på arbejde "“ og al respekt for det. De har jo sikkert ramt noget som kan sælges, ellers gjorde de det nok ikke"¦ :)

Jeg er ked af at dette fænomen nåede Bruichladdich "“ jeg har lidt sat dem på en pediestal, hvad dette angik. :?

Det skal dog til deres forsvar siges at jeg endnu ikke har smagt f.eks. den nye Laddie 15 eller f.eks. 'Rocks'"¦ måske jeg bliver overrasket??

Mvh

Claus

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.225 seconds