Laguvulin 12 års til 499 £

More
17 years 1 month ago #10802 by cs
Hej med jer!
Er der nogen der kender noget til nedenstående? Jeg ledte eftern noget andet på whiskyexchange og fandt den.

Tak

Med venlig hilsen
christian
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10814 by Lading
Til en samling eller til at drikke?
(nej, kender den desværre ikke)

Lading

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10820 by Peteys
Den 12 års du har sat billede ind af, er åbenbart en gammel destilleriaftapning. når man kigger nærmere på den inde på
www.thewhiskyexchange.com/viewpr ... oduct=3118
og forstørrer billedet, kan det lige anes at der står White Horse Distillers, altså det gamle navn for Lagavulin's ejere (eller det brand den hørte til)

Den ser noget farvet ud, så mon ikke der er noget sherry i den. Svært at vide om den er sammenlignelig med deres nuværende 12'er OB'er

Prisen virker i hvert til at være en samler værdi, en 12 års whisky plejer jo ikke just at være så dyr!
Måske det er samme princip som det med visse andre der sætter prisen på den sidste flaske enormt højt for at den skal fremgå at varesortimentet uden riciko for at blive solgt.

slainthe
Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10823 by WhiskyMadsen
Min Whisky interresse startede i ca 15 års alderen, og jeg kan huske at mine forældre havde en Lagavulin med en lignende etiket i skabet i slutningen af 80erne. Der tror jeg den kan have stået i nogle år før jeg blev opmærksom på den.
Jeg er helt sikker på at Peter har ret i at det er en destilleri aftapning.
Den er jo iøvrigt fra en periode hvor kun G&M og Cadenhead der lavede "pirater".
- Ak ja, det er godt at være godt opdraget. :D

Jakob

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.214 seconds