Old Buck

More
18 years 6 months ago #6381 by MacLars
Old Buck was created by MacLars
Den første finske single malt fra Pori destilleriet skulle efter sigende blive tappet på flaske d. 25. nov. (dette stemmer dog ikke helt med en tidligere artikkel om emnet - men der menes jo nok at der kommer flere nu end de oprindelige 100 flasker)

Billeder af hvordan flasken kommer til at se ud




MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6382 by Towle
Replied by Towle on topic Old Buck
Pu-badr, drammen i glasset ligner jo mosevand. Man må da håbe at det skyldes reklamefotografens hysteriske lyssætning :shock:

Men hvis whiskyen er god nok, kunne jeg godt fristes til en tur i sauna à la den jeg fik hos finnerne på Cypern, da jeg gjorde tjeneste der i 1975. De havde lige bygget en ny bastu og inviterede derfor til Signal Convention. Disse conventions var slet skjulte anledninger til madorgier og sanseløs beruselse og denne gang blev heller da ingen undtagelse :wink:

Barbarerne havde fyret op siden den lyse morgen, så kampestenene (ikke noget med el-ovn dér) var helt hvidglødende og næsten gennemsigtige. Temperaturen i lokalet var omkring de 130 grader og vi blev bænket (der var naturligvis plads til en hel deling soldater).

Efter et kvarters tid kom bademesteren kom ind med et stort fad med vand (troede vi) og spurgte om vi var klar? "Ork ja, smid du bare på". Og det gjorde han så. Det er den hurtigste brandert jeg nogensinde har fået på. Porerne i huden stod jo på vid gab, så da den skoldhede damp ramte os som et kølleslag, og det viste sig at være vodka der var i fadet, måtte vi hovedkuls flygte mod udgangen. Finnerne skraldgrinede, for det havde jo prøvet det mange gange før, men kan hilse at sige, at vodkaen trængte direkte ind i blodet over hele kroppen på een gang.

Måske skulle vi lave en "Whiskynyt Signal Convention" i forbindelse med den næste smagning? I stedet for den billige slavevodka, kan vi jo passende slagte et par Cask Strength af den nye DMWA aftapning og smide den på bålet :D

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.169 seconds