Ledaig

More
17 years 7 months ago #9072 by Macgan
Ledaig was created by Macgan
Jeg vil gerne udvide mit kendskab til røgede whiskyer! Er der nogen, der har erfaringern med Ledaig?
mvh
Macgan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #9073 by Peteys
Replied by Peteys on topic Ledaig
Har desværre kun smagt de meget unge Ledaig, de skulle vist nok kun ha været på det skotske marked, men en eller anden har fået dem hevet til Danmark, det er normalt en 4-årig sherry finish, og en 7-år normal version. 7 åringen kan jeg godt anbefale, og den skulle ikke gerne koste over 300. ved et tilfælde fik jeg fat i en 4-års normal, men det var fordi forretningen havde fået en fejllevering, den er dog heller ikke ringe (eller dyr for den sags skyld) Skjold Burne har dem.

God fornøjelse
Peteys

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 7 months ago #9074 by Hans-Henrik
Replied by Hans-Henrik on topic Ledaig
Juuls har 4 forskellige. Hvis du er til gammel Ledaig så prøv Ping 4'eren den er anbefalelsesværdig. Ellers er der en Connoisseurs Choise fra 1990, en 12 års Cadenheads samt en Rare Old malt

Slainthe
Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 4 months ago #9929 by henrikslaug
Replied by henrikslaug on topic Ledaig
Kan godt tilslutte mig Ledaig 7. Bevares, den er ung, men ikke på den sprittede måde. Har en blød, fyldig konsistens og er røget. Købte den fornyligt og ssaden aften og nød en solid dram; konen bad mig faktisk om at rykke over i den anden ende af sofaen p.g.a. røgen! Hos Duborg har de den til 149,00 - har lige bestilt en hos en ven som skulle derned! Den kan man roligt have stående - bare ikke åben ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.259 seconds