Port Ellen, 24 yo., 2nd release

More
18 years 3 weeks ago #8089 by Towle
Har lige hørt i min øresnegl, at min dansk-engelske caddy vil sende mig en 24 års Port Ellen, 59,6%, 2nd release. Hvad er det for en fætter? Jeg formoder at det er en god dram, men hvor god er den - evt. sammenlignet med andre releases?

Nå, den ryger ind i skabet til alle de andre uåbnede. Hvornår jeg får tid til at drikke den, får stå hen i det uvisse :wink:

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 weeks ago #8090 by MacNiels
Personligt synes jeg selv at det måske er den bedste PE jeg har smagt.
Var dog meget i tvivl om 1st release er bedre.

Synes dog at det er svært i dag at finde god Port Ellen til fornuftig pris.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 weeks ago #8091 by jones
Til Blackadder Raw Cask smagnng i fredags med Robin Tucek hos Skjold Burne, Århus fik vi en ny Port Ellen destilleret december 1979, aftappet december 2005, 56,9%, 497 flasker fra refill sherry butt.

En fremragende Port Ellen, der ikke er urimeligt prissat (1.495,-). Da den var whisky nr. 8 af 9, vil jeg ikke forsøge at gå i detaljer med smagsnoter, men den slår adskillige Port Ellen fra den seneste tid til den dobbelte pris.

Anbefales varmt.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 2 weeks ago #8110 by per
Replied by per on topic Port Ellen, 24 yo., 2nd release

Har lige hørt i min øresnegl, at min dansk-engelske caddy vil sende mig en 24 års Port Ellen, 59,6%, 2nd release. Hvad er det for en fætter? Jeg formoder at det er en god dram, men hvor god er den - evt. sammenlignet med andre releases?

Nå, den ryger ind i skabet til alle de andre uåbnede. Hvornår jeg får tid til at drikke den, får stå hen i det uvisse :wink:

Venlig hilsen
Kurt



Er der ikke 24 timer i døgnet????? :mrgreen:


Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.138 seconds