Ny Ardbeg Committee-aftapning?

More
20 years 4 months ago #764 by MacLars
Nu har jeg ikke selv fået "Momentous Minutes" fra Ardbeg endnu, men efter sigende skulle der blive præsenteret en ny Committee-aftapning:

Very Young Ardbeg, 6 års, fadstyrke

Og efter de har fået ny hjemmeside virker mit login ikke mere til Committee-siderne, og jeg kan ikke oprette noget nyt, så om det stemmer ved jeg ikke - men der er vist aftappet 4002-flasker, hver committee-medlem kan bestille 2 flasker til en pris af £25 (husk told&skat osv... ;-)

MacLars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 4 months ago #765 by MacChristensen

Very Young Ardbeg, 6 års, fadstyrke[/b]
Og efter de har fået ny hjemmeside virker mit login ikke mere til Committee-siderne, og jeg kan ikke oprette noget nyt,MacLars


MacLars, det kan jeg desværre heller ikke, men den er god nok - Very Young Ardbeg 6yr old kan bestilles via deres Committe side, så lad os håbe der stadig er flere flasker tilgage når vi igen kan komme på.... :wink:

Slainte,
MacC

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 4 months ago #766 by MacLars
Så vidt jeg lige kan regne ud må det være af den "nye"-produktion, altså efter destilleriet genåbnede i 1997 der er i flaskerne, meget spændende at smage - har de ændret på phenol-værdien i forhold til før-1997?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 4 months ago #767 by MacChristensen

Så vidt jeg lige kan regne ud må det være af den "nye"-produktion, altså efter destilleriet genåbnede i 1997


ja det skulle være fra den aller første destillation efter genåbningen, men så vidt jeg ved, så fortsatte de med samme phenol indhold som før. Derfor vil det dog stadig nok være den mest røgede Ardbeg på markedet, for jo længere det ligger på fad, jo mere forsvinder phenolindholdet, så i en 6yr old, vil der jo være en højere indhold, end i deres TEN feks.

Slainte
MacC

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 4 months ago #770 by caskdk
Spændende - det er ikke ordet, jeg glæder mig som et barn i en slikbutik.

caskdk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.231 seconds