Bruichladdich i Brugsen

More
16 years 5 months ago #13026 by Golfarne
Hej til alle.
I denne uge, uge 41 har Superbrugsen tilbud på Bruichladdich 3D3 The Norrie
Campbell Tribute, pris 359,00 kr. og Bruichladdich 12 år Second Edition pris 269,00.
Hilsen til alle

Golfarne

Jeg er samler - men drikker i ny og næ.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13033 by Towle
Replied by Towle on topic Bruichladdich i Brugsen
Jeg er bagud med at smage den sværm af varianter, som Bruichladdich spytter ud, så jeg købte en 3D3. Udmærket dram, men skulle den ikke være noget særligt, da den er kreeret til ære for Norrie Campbell? Jeg har lidt svært ved at finde piftet, men den ryger da ned som den heavy peatede den er, men genkøbt bliver den ikke.

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13038 by st7
Replied by st7 on topic Bruichladdich i Brugsen

Jeg er bagud med at smage den sværm af varianter, som Bruichladdich spytter ud, så jeg købte en 3D3. Udmærket dram, men skulle den ikke være noget særligt, da den er kreeret til ære for Norrie Campbell? Jeg har lidt svært ved at finde piftet, men den ryger da ned som den heavy peatede den er, men genkøbt bliver den ikke.


Man skal selvfølgelig være vild med røgbomber :shock: ...........som jeg er, for at kunne sætte pris på 3D3. Synes dog den er bedre end lignende "no age" aftapninger som Smokehead (Ardbeg? ) og Laphroaig Quarter Cask.

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13039 by Towle
Replied by Towle on topic Bruichladdich i Brugsen
Jeg er selv peatfreak og Quarter Cask er min favoritbællesnaps, Smokehead er faktisk OK, uden at være prangende og jeg skriver jo heller ikke at 3D3 er en dårlig dram, men jeg havde noget ventet mig noget mere schwung, uden i øvrigt at kunne definere det præcist. Nå, hva' fa'en ... til den pris ;-)

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13040 by st7
Replied by st7 on topic Bruichladdich i Brugsen
Hurra for smagsløgene og de små forskelle :wink: .
Jeg havde for 3 uger siden en lille privat smagning med ovenstående aftapninger og 2 andre.
Selvfølgelig var alle ikke enige, men mine favoritter blev i rækkefølge:
1. Bruichladdich 3D3 :mrgreen:
2. Laphroaig Quarter Cask :D
3. Bruichladdich 3D Mòine Mhòr :lol:
4. Smokehead :)
5. Tomintoul "Old Ballantruan" :|

Alle røgbomber og alligevel så forskellige.
Den eneste jeg ikke kunne finde på at genkøbe er selvfølgelig sidstepladsen "Old Ballantruan"

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.134 seconds