Ny Bruichladdich hos Oddbins

More
16 years 11 months ago #11726 by Duffer
Bruichladdich 1993 Recioto Finish afsluttet på Recioto fade.
Recioto er en dessertvin med en god balance mellem sødme og syre.

"Method of Production : Made from Optic barley peated at only 3ppm phenolic content, then matured for 13 years in first fill ex-Bourbon barrels. The whisky was then finished for a matter of a few months in Recioto della Valpolicella barrels from Azienda Agricole Musella. The whisky was bottled at 46% and non chill filtered to preserve as much flavour as possible."

www.oddbins.com/products/product ... code=38755

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11727 by Likeavulin
Den lyder ikke så tosset. Duffer, har du erfaring med at handle med Oddbins?

JC

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11728 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny Bruichladdich hos Oddbins
Jeg har købt lidt i London hvor Oddbins har 10 forretninger.
Men kan se at der også er 5 forretninger i Aberdeen og at de har min favorit OB'er Mortlach Flora&Fauna - så vil prøve at komme forbi på vores tur næste uge - hvis der er tid og mulighed for det. (og hvis der er plads i kufferten til den tid :-) )

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11730 by BigMac
Replied by BigMac on topic Ny Bruichladdich hos Oddbins
Duffer skrev:

Men kan se at der også er 5 forretninger i Aberdeen og at de har min favorit OB'er Mortlach Flora&Fauna - så vil prøve at komme forbi på vores tur næste uge - hvis der er tid og mulighed for det.


Nu ved jeg ikke hvor kendt du er i Aberdeen, men den Oddbins der er nemmest at finde (synes jeg) ligger helt oppe i enden af Union (High) Street oppe ved 'tårnet' og Universitetet - De havde et fornuftigt udvalg sidst jeg var der

Mvh
Claus

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11732 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny Bruichladdich hos Oddbins
Jeg er slet ikke kendt. Selvom den virksomhed jeg arbejder for har mere end en afdeling i Aberdeen er det endnu ikke lykkedes mig at få en firmabetalt rejse. :-(
Men tak for tippet...

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11733 by Likeavulin
Ja, altså....

Hvis der er nogen der kommer forbi en Oddbins, har plads i kufferten, gider ulejlige sig osv osv, så skal jeg da være meget hurtig til at overføre nogle penge...

Venlig Hilsen
Jens Christian

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11735 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny Bruichladdich hos Oddbins

Hvis der er nogen der kommer forbi en Oddbins, har plads i kufferten, gider ulejlige sig osv

Jeg hjælper gerne en "ligesindet" - den ene tjeneste osv. - men tror godt nok vi får rigelig med bagage med hjem. :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11738 by Likeavulin
Hehe Duffer, den er jeg med på. Måske en anden gang. Pas nu på tolderne på vej hjem!!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 11 months ago #11740 by Macdeffe
Man må have med til eget forbrug

Når man rejser med flyver er det svært at nå op på en mængde der kan tiltrække toldernes opmærksomhed

Dog skal vi nok gemme vores kvitteringer. Sidste gang blev vi nemlig dirigeret over Norge på hjemvejen, og derfra er der jo skrappe begrænsinger !

selvom jeg syntes tolderne måske ikke viste sig fra deres intelligente sider hvis de tror folk tager til Norge for at købe billig whisky....


MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.340 seconds