Blackadder Springbank

More
18 years 3 months ago #7429 by MacNiels
Er der nogen der kender noget til en Springbank fra Blackadder 6.dec 1991 (12 år), 61,2%, hogshead no. 328 ?

Jim Murray har skrevet om en aftapning på samme alder men produceret i juni så vidt jeg husker.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7438 by Lading
Replied by Lading on topic Blackadder Springbank
Har desværre ikke smagt den, men DMWA har den til 885kr
jeg har også gået og kigget lidt på den men det er da en slags penge for en 12års whisky!
Mener Skjold Burne - Århus, havde den med på en smagning for et par måneder siden så mon ikke de også har den.

Lading

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7440 by Duffer
Replied by Duffer on topic Blackadder Springbank
Den sælges her... www.whiskyandlifestyle.com/shop/item.asp?id=7758
Til 1.065 DKK og med op til 3 ugers leveringstid - selvom der skulle være to på lager.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7442 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Blackadder Springbank
Der er ikke nogen der smagte den til Skjold Burne smagningen og kan fortælle lidt om den?

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7443 by bruhns
Replied by bruhns on topic Blackadder Springbank
Mon ikke Claus fra FC Vin kan fortælle noget om den -- jeg antager at det er dem der kan fået den til landet? Claus?

Mange hilsener,
Jakob/Qualityworld

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7444 by caskdk
Replied by caskdk on topic Blackadder Springbank
Den Springbank i nævner er udsolgt fra os. Det var et meget begrænset antal vi fik til Danmark. Grunden var den at det var nogle private fadejerer der spurgte Blackadder om de ville aftappe fadet for dem som Raw Cask. Det gjorde man så og størstedelen af fadet skulle så retur til Tyskland. Derfor fik vi meget få flasker fra denne aftapning.
Senere og den er vi leveringsdygtig i, har vi så fået en ny Raw Cask aftapning af Springbank fra Blackadder. Det drejer sig om en aftapning på 58,4% fra 1995 - 10 år fra Sherry Pipe. Vi har her fået tildelt det meste af fadet og fået den til en rigtig god pris. Den sælges i forretningerne for 700 - 750 dkr. Mail til mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og jeg kan henvise til en forhandler.

Der kommer iøvrigt nyt hjem fra Blackadder her i januar.

Det bedste er at der igen kommer Port Ellen. 26 års fra 1979 - 56,9%. Vi ved igen den kommer til at sælge hurtigt og der er allerede bestillinger på den fra en del af vores forhandlere. Igen har vi ikke fået alt det vi kunne ønske os, men alligevel en pæn tildeling.
Af Raw Cask nyheder er der bla

Bruichladdich 1986 - 18år - 51,6%
Clynelish 1989 - 16 år - 58,4%
Highland Park 1988 - 15 år - 56,1&
Rosebank 1990 - 15 år - kender ikke alc på den endnu.

Derudover ved vi nu at det er lykkedes os at få Blackadders ejer Robin Tucek til at besøge Danmark i marts.
Vi er endnu ved at planlægge detaljerne, men der bliver 3 smagninger. Så snart vi har detaljerne og de præcise datoer på plads kommer der mere.

Iøvrigt et lidt forsinket Godt Nytår til alle herfra.

Claus - FC Vin

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7467 by dmwa
Replied by dmwa on topic Blackadder Springbank

Har desværre ikke smagt den, men DMWA har den til 885kr
jeg har også gået og kigget lidt på den men det er da en slags penge for en 12års whisky!


Vi har faktisk sat den til DKK 675,00 på vores "åbent hus" dage.... vi har 3 flasker, så.....

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7625 by MacIntyre
Replied by MacIntyre on topic Blackadder Springbank
Jeg skal lige høre om de der "åbent hus" dage -Vil det sige man skal køre ud og besøge jer de dage og så købe den der eller kan man blot bestille på nettet den pågældene dag?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7627 by dmwa
Replied by dmwa on topic Blackadder Springbank
Næste åbent hus dag er 4. februar - så det er der det foregår.... Mød personligt op, få en dram eller to (eller ...?) - og en snak med ligesindede

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7628 by Duffer
Replied by Duffer on topic Blackadder Springbank
Hvis man aflægger dig et besøg - kan man så købe en Stratishla 35-års Falster...?? :D

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 3 months ago #7631 by dmwa
Replied by dmwa on topic Blackadder Springbank

Hvis man aflægger dig et besøg - kan man så købe en Stratishla 35-års Falster...??


Udsolgt....

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.195 seconds