Ny Longrow 8 år Society til salg på Ebay

More
18 years 4 months ago #6898 by MortenP
Så er der en ny Longrow til salg, bliver sjovt at se hvad den ender i. Man må undres over at priserne ikke stagnere, med alle de specille aftapninger der er på markedet.

F.eks. kan der ikke findes en seriøs Bruichladdich samler som har alle aftapninger. Med den mængde specielle aftapninger som bliver sendt på markedet er der ingen samlere som kan følge med.

Ovenstående skal forstås positivt, da det giver os andre mulighed for at komme til :D .

Morten


cgi.ebay.de/Longrow-8YO-Springba ... dZViewItem

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6902 by Duffer
Denne Longrow er som der står, kun for medlemmer af Springbank Society.
Med kun 630 flasker og med en Longrow etiket - ja - så går prisen kun én vej - opad.
Den kostede så vidt jeg husker 28 £ da den blev udbudt.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6905 by MacNiels
I den sidste Society Newsletter fra Sprinbank skrev de bl.a.:

"Finally, we are expecting another society bottling for early next year but at present are undecided as to what it will be."

Så er der bare at vente og se hvad det bliver..

MacNiels.

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6909 by Duffer

Så er der bare at vente og se hvad det bliver..


Ja, vente - det er noget man skal vænne sig til som medlem af SS.
Jeg har nu været medlem i 2 måneder og har stadig ikke modtaget "velkomstpakken". :cry:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6911 by MacNiels
Jeg har kun hørt om en der har modtaget velkomstpakken, så det er nok ikke noget du skal sætte alt for store forhåbninger om :(

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6912 by Duffer
Forventningerne er skruet i bund, men fik den 25.10.05 denne mail;

Dear Michael,

I apologise for the delay in receiving your pack, and thank you for your patience, these will be sent shortly along with some of our branded merchandise as a gesture of good faith. You should have received your log-in details to the website via e-mail which includes your user name and password. As I'm sure Pete had explained we have been very busy over the past few months. We are also in the process of reviewing the Society and the way in which memberships are dealt with, the outcome of which all society members will be informed of in due time.

Regards

Les

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #6913 by Olde
Jeg må være en af de få (?) heldige der rent faktisk har modtaget Springbank Society ´s velkomstpakke.
Det er vist 2-3 år siden så jeg husker det ikke indholdet detaljeret.
Men der var i hvert fald et lamineret medlemskort (ikke ulig Cask owner kortet). Derudover var der en "flot" (dermed mener jeg at den så meget dyrt produceret ud!) mappe med flotte billeder af deres whisky og en hulens masse merchandice. Det er sikkert fine sager, men efter min mening har det en gevaldig slagside over mod den slags man få herhjemme påtrykt "Tuborg Julebryg". Der var dog ingen ski :wink:
Det bliver spændende at se, hvor mange Springbankslips der dukker op til Kruts julsmagning :D (Tema: Campbeltown).

Mht Springbanks mange unskyldninger vedr. forsinkede forsinkelser, så vil jeg ikke forsvare dem, men give en oplevelse videre, der kan være med til at forklare ventetiden, men samtidig også er den af grundene til at jeg holder så meget af netop disse kedler!

Da jeg besøgte Springbank for fem år siden blev vi vist rund af mr. Mc Hardy. han viste os også flaskehalen. Det var ikke som at besøge Frilandmuseet (det ville være for fornærmende), men det var i hvert falt heller ikke topmoderne. Alle flaskerne blev renset udenpå med håndkraft, hvilket foregik med gin (de sagde stolt "at nu havde fundet noget fornuftigt at bruge gin til :twisted: ") før de fik sat etiketter på.
Efter påfyldning blev hver enkelt flaske med håndkraft rystet, hvorefter personen så grundigt på flasken, så de var sikre på at der ikke var urenheder i flasken.

Jeg ved ikke om deres flaskehal arbejder på samme måde i dag, men hvis de gør, så er det nemt at forstå at der kan opstå problemer med leveringen, når der kommer en ekstra tønde Society-Longrow oven i den daglige produktion. Især når den skal sendes ud til alle verdenshjørner som enkeltflasker.

Jeg håber at i alle snart får, hvad i har bestilt.
Jeg har selv bestilt to flasker Society-Longrow for en krig siden. Jeg har ikke modtaget dem endnu, men jeg har væbnet mig med højt humør, stor tålmodighed og når længslen bliver for stor :oops: , så tager jeg mig dram fra en af de flasker fra Springbank som man kan købe ganske analogt hos en af landets vinhandlere.....og så er jeg i godt humør igen :D

Bekager den lange smøre, jeg blev bare lige grebet af stemningen og den gode smag!

-Elming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.167 seconds