The Balvenie TUN 1401 - er det mig - eller er det de andre?

More
12 years 1 week ago #25840 by dmwa
Så på whiskyauction.com at Balvenie sælges for omkring Euro 340 - 400 = DKK 2.500 - 3.000. I vores web-butik koster samme flaske DKK 1.500. Så - skal jeg sætte prisen op - eller er der blot nogle, der køber The Balvenie TUN 1401 batch 2 til svimlende priser???

Men du kan også vælge at købe vore resterende flasker - og måske gøre en god handel på Whiskyauction.com......

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #25841 by tdh1
Det er ofte set før, at flasker på WA ryger for mere end de rent faktisk kan købes for i alm. forretninger. Det skal dog siges, at det modsatte også gør sig gældende. Jeg har gjort nogle rigtig gode køb på WA (-:.

Til det andet. Nej Flemming du skal ikke sætte prisen op. Bevar du bare det fornuftige prisleje du har. Et prisleje jeg faktisk har syntes var rigtig fornuftigt de gange jeg har handlet hos dig. Og ja jeg ved godt det var en joke fra din side at hæve prisen (-:, men ja, man kan da undres over at folk betaler overpris på en auktion.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #25842 by dmwa
Jeg har i øvrigt lige fået bekræftet, at TUN 1401 batch 2 synger på sidste vers. Der er kun ganske få flasker tilbage til det danske marked - batch 4 kommer til Danmark i maj 2012. Så det er nu, der skal investeres, hvis man skal sikre sig en af de sidste Balvenie TUN 1401 - med dansk banderole.

Slainthe

Flemming

PS: Jeg bibeholder prisen lidt endnu - men overvejer at gemme et par flasker til bedre tider. Det er jo også en super whisky at drikke!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #25843 by tdh1
Altid en god ide at gemme lidt (-: Skulle der opstå tørke på den ene eller anden måde (-:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26643 by dmwa
TUN 1401 Batch 2 blev jo udsolgt i Danmark i maj 2012 - men fra på tirsdag den 25. juni 2012 kan vi levere TUN 1401 batch 5 - i øvrigt til samme pris i første omgang som vi solgte TUN 1401 til i foråret 2012. Nærmere oplysninger om det nye batch følger snarest

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26683 by MacNiels
Fra Balvenie:

We hope you'll be as excited as us to hear that Batch 5 of Tun 1401 is nearly here.

Crafted from nine of the rarest and most precious casks from the distillery "“ 4 sherry butts distilled in 1970, 1971, 1972, 1975 and 5 American oak casks from 1966, 1972, 1973, 1974 and 1991"“ this drop is the culmination of years of work. Our Malt Master David Stewart says:

"Working with whiskies of this age is both a delight and a challenge as their individual characteristics are so rich and complex. Five very rare crafts and a long wait have gone into making these vintage whiskies."

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 8 months ago #26684 by dmwa
Som sagt fik vi dem på lager den 25. juni, og de ligger til salg i vores shop på DMWA.dk. Derudover er de indtil videre også hos Braunstein og whisky.dk

Men de flasker, der var allokeret til Danmark er nu hos forhandlere, så vi håber, at vi kan få allokeret flere til Danmark, så alle kan få deres flaske...

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #26879 by Duffer
Batch 5 er netop kommet til UK's dyreste forhandler: www.thewhiskybarrel.co.uk/balven ... e-scotland
299.99 £ - De skal nok få deres lager udsolgt alligevel :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #26882 by jones
Kun £173 hos Master of Malt.

www.masterofmalt.com/Whiskies/balvenie-t...utm_campaign=tun1401

Fik den leveret idag af DMWA til 1500. Tak, Flemming.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #26886 by dmwa
Selv tak AL :-)
Vi har nu udsolgt - håber at vi kan overtage allokationer fra andre lande, så vi igen kan levere..... Ellers må vi vente på næste batch.

NBO Gruppen ( www.whisky.dk ) ser ud til stadig at have nogle - til DKK 1.799 (deres priser er ikke synderlig stationære) og Braunstein ( www.whiskydirect ) har også TUN 1401 til DKK 1.750 - det fremgår dog ikke, om det er batch 2 eller 5 - alk styrken indikerer batch 2, men....????

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #26888 by Macdeffe
Ja i sin tid gav jeg 1300 hos whisky.dk

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 7 months ago #26889 by Duffer
Den almindelige udsalgspris ligger typisk omkring de 200 € i Europa - UK undtaget.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 months ago #29693 by Duffer

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.317 seconds