Rejsegilde på udvidelse

More
12 years 5 months ago #24464 by JEJ
Rejsegilde på udvidelse was created by JEJ
Der er rejsegilde på udvidelse af FARY LOCHAN i morgen onsdag den 26. oktober fra kl. 16.00

Vores whisky destilleri er allerede efter 2 år for lille. Derfor er der længe arbejdet med en udvidelse, der bl.a. giver mulighed for lagring af endnu flere whisky-tønder.

Byggeriet skrider frem, så derfor vil jeg gerne invitere dig til et uformelt rejse-gilde onsdag den 26. oktober kl. 16"“18.

Der vil være fadøl, pølser og du vil få mulighed for at se det nye byggeri, som er med kælder.

Jeg glæder mig til at vise det frem.

Jens-Erik
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24465 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Rejsegilde på udvidelse
Hej Jens-Erik

Hvor stor lager kapacitet forventer du at få ud af udvidelsen?
Og er der en bagtanke med at lave kælder? Normalt i dag ville man jo bygge opad og ikke ned i jorden.

Niels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24467 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Rejsegilde på udvidelse
Kælder er vel for at få et lidt køligere/konstant temperatur ved lagerforhold ift til et rum i stueetage der vil være mere påvirkelig af temperaturen udenfor ?

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24468 by Duffer
Replied by Duffer on topic Rejsegilde på udvidelse
Warehouse?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 months ago #24471 by JEJ
Replied by JEJ on topic Rejsegilde på udvidelse
Warehouse no 2 får plads til ca. 150 tønder + diverse (30 tønder i Warehouse no 1), så jeg har til lidt ud i fremtiden :lol: Ja det er rigtigt, at de fleste går over jorden, jeg går andre veje - netop som Steffen er inde, for at få en mere konstant og lavere temperatur. Det giver en langsommere modning, men jeg tror også det giver det resultat jeg gerne vil have. Så skal man da heller ikke se bort fra, at en kælder fuld af tønder og dæmpet belysning ikke er at foragte.

Hilsen
Jens-Erik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.171 seconds