Borubon smagning

More
7 years 1 month ago #34281 by AndersKornerup
Hej Whiskynyt brugere
Jeg er med i en lille loge af whiskynydere, hvor vi et par gange om året mødes med hver vores medbragte whiskys. Hidtil har der været frit valg, men nu er der kommet temaer på. Temaet for næste "omgang" er Bourbon, hvilket jeg mildest talt ikke er særligt bevandret i og af samme årsag heller ikke er stor fan af. Men under alle omstændigheder vil jeg gerne medbringe en god flaske, men omvendt vil jeg heller ikke spendere en formue, når jeg stadig er i læringsstadiet.

Kan I hjælpe med et par gode tips på nogle flasker til omkring 400-500 kr. som kan erhverves i dansk nethandel? Jeg bor i Esbjerg, så der er ikke lige et par butikker at besøge og søge inspiration hos.

På forhånd mange tak!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #34282 by FrankJensen1
Replied by FrankJensen1 on topic Borubon smagning
Jim Beam (med den hvide label) synes jeg faktisk er en god standard bourbon der tit kan findes i butikkerne, feks. Bilka, til omkring de 100 kr. www.whisky.dk/shop/jim-beam-kentucky-840p.html

Ellers Markers Mark, www.whisky.dk/shop/makers-mark-kentucky-823p.html
Knob Creek www.whisky.dk/shop/makers-mark-kentucky-823p.html

Og mit ynglingsbourbon distillery, Four Roses
www.whisky.dk/shop/four-roses-kentucky-262p.html

Det er efter min mening gode bud der alle ligger i prislejet. Men det er meget individuelt med bourbon ligesom alt andet. Men der er vildt meget godt :)
The following user(s) said Thank You: AndersKornerup

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #34283 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Borubon smagning
Hej Anders. Du kan købe en Bourbon af mig. Jeg har en Bookers du må købe for 500,- Så har du i hvert fald en super Bourbon´med til smagningen (ved fuld fadstyrke = små 64%). Du sender bare en pb hvis du er interesseret :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 1 month ago #34284 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Borubon smagning
Har du set mit pb svar Anders?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.256 seconds