Kommentar: Mackmyra Preludium:04

More
17 years 1 month ago #11135 by Peteys
Jeg var så heldig at smage P4'eren ved Whisky-live i London Hende fra Mackmyra påstod at det var en verdenspremiere, men det gjorde nu ikke noget. Det lykkedes mig desværre at glemme mine smagsnoter, men såvidt jeg husker var det en god oplevelse. Den er behagelig velbalanceret/afrundet, og ud af de 7 Mackmyra vi fik til masterclass'en var det den bedste. Den har ikke så meget af den new wood smag som jeg (personligt) ikke er så vild med.
Jeg prøvede at score den og (igen) såvidt jeg husker ramte den et sted midt i 80'erne (hvilket er højt på min skala)

Prisen taget i betragtning tror jeg ikke jeg køber en flaske, men absolut drikkelig er den da.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #11153 by Benke

Jeg var så heldig at smage P4'eren ved Whisky-live i London Hende fra Mackmyra påstod at det var en verdenspremiere, men det gjorde nu ikke noget. Det lykkedes mig desværre at glemme mine smagsnoter, men såvidt jeg husker var det en god oplevelse. Den er behagelig velbalanceret/afrundet, og ud af de 7 Mackmyra vi fik til masterclass'en var det den bedste. Den har ikke så meget af den new wood smag som jeg (personligt) ikke er så vild med.
Jeg prøvede at score den og (igen) såvidt jeg husker ramte den et sted midt i 80'erne (hvilket er højt på min skala)

Prisen taget i betragtning tror jeg ikke jeg køber en flaske, men absolut drikkelig er den da.

Peter

Hej Peter.

Hur många poäng gav du P3 ´en? Det skulle vara intressant att veta skillnaden mellan P3 och P4.

Mvh
/Benke

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #11155 by Peteys
Uhh den var svær, jeg kan ikke huske hvor mange point den fik. men den scorede lavere end P4'eren, jeg vil tro det var omkring 75-79 stykker (hvilket ikke er lavt for mig)
ved P3'eren er der for meget smag af ny tønde og det overdøver for meget for mig, så det trækker ned.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.215 seconds