Danmarks største whiskyimportør

More
17 years 9 months ago #8700 by JimTaggart
Under denne overskrift kunne man i forårsnummeret af "Familiemagasinet" læse følgende:

"Jensen's Originale Whiskysauce er for længst blevet en klassiker. Både i restauranterne og derhjemme på familien Danmarks middagsbord. Mange har forsøgt at efterligne opskriften, men spørger du os, er der kun én original. Hvor mange liter sauce vi producerer om året, vil vi ikke ud med, men vi vil gerne afsløre, at Whiskysaucen har gjort Jensen's Bøfhus til Danmarks største importør af whisky. Vi importerer 45.000 flasker om året. Whiskyens kvalitet er meget høj og har en karakteristisk røgsmag og eftersmag af enebær. Begge dele sætter sit præg på Jensen's Originale Whiskysauce...."

Nogle, der ved eller har et bud på, hvilken whisky, der er tale om. Mon der er tale om en blend, der udelukkende laves til sauce? Eller er det rent faktisk maltwhisky, der bruges?

Venlig hilsen
Lars Knudsen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 9 months ago #8701 by Duffer
Mit bud; King George :lol:

(Jensens Cafeteria, som jeg plejer at kalde denne middelmådige fast-food restaurant, der trods alt ligge lidt højere end "Den Gyldne Måge" i min verden)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 9 months ago #8702 by Macdeffe
Jeg foretrækker klart mågemad

MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 9 months ago #8703 by MacChristensen
....specielt dagen der-på...... :mrgreen:

Slainte,
Jesper

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 9 months ago #8704 by MacJess
Har i et tidligere job været med til at byde på ordren til jensens bøfhus. ( whisky til deres sovs)
Og det var 10 liters dunke med speciel blended whisky lavet til fødevarer.
Jeg ved ikke hvad specielt der er med whisky lavet til fødevarer.

Mvh.

MacJess

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.174 seconds