Glenfiddich 1937 64 Year Old - PR Presentation Miniature Pack værdi ??

More
3 years 7 months ago #35119 by Ajensen
Hej,

Jeg er ikke den store whiskykender, så jeg håber at der måske er et par whiskyentusiaster på denne side som kan hjælpe mig.

Min kone har, for en del år tilbage, fået en Glenfiddich 1937 64 Year Old - PR Presentation Miniature Pack i gave.

Pakken indeholder en 1 ml miniature flaske Glenfiddich 64-årig, destilleret i 1937. Kun 500 af disse PR-præsentations-miniatyrepakker blev produceret ifm. frigivelsen af 61 70cl-flasker. Det er miniature flaske 270 ud af 500.

Mappen indeholder ydermere en billedbank-cd og dokumentation dateret april 2002 med detaljer om "The King Of Drams - The Oldest And Most Expensive Scotch Whisky."

Når jeg læser om Glenfiddich 1937 64 Year Old, kan jeg se at det er en vanvittig dyr flaske whisky, men spørgsmålet er, om denne sample med tilhørende dokumenter er noget værd.

Vi overvejer om det er noget vi skal sælge, men inden vi tager den beslutning kunne det være rart hvis der var en kender herinde, som kan sige hvad sådan en skal koste, og hvor det giver best mening at sælge den ?

På forhånd tak

VH Anders

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
3 years 7 months ago #35120 by MacNiels
Hej Anders

Jeg har fået følgende svar tilbage fra Hans-Henrik Hansen der har verdens største Glenfiddich samling:

Du kan svare ham at på auktioner vil den nok indbringe minimum 2500kr, men den skal nok sælges på www.whiskyauction.com eller en af de store whiskyauktioner i UK og ikke i DK
Hilsen
H-H

Håber svaret kan bruges.
Niels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk
The following user(s) said Thank You: Ajensen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.204 seconds