Talisker North 57 i Bilka 70 cl. kr. 199,00

More
7 years 3 months ago #34271 by wacher
Kommer sjældent i Bilka efterhånden men var der idag da jeg skulle hente en pakke.

Jeg faldt over et godt tilbud.

De havde en Talisker North 57 cask strenght til kr. 199 for en 70 cl flaske og det synes
jeg er et godt tilbud så det deler jeg selvf. med jer
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #34272 by Legend
Hvilken Bilka? Det lyder da vanvittigt billigt. Men jeg synes ikke, jeg kan finde noget i tilbudsavisen, så det synes ikke at være et generelt tilbud.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #34273 by wacher
Det var i Bilka Ishøj. Tilbuddet fandt jeg kort tid efter indgangen. Det var ikke nede i spiritus afdelingen. Det var i gangarealet kort efter indgang til Bilka. Jeg har også selv kigget i Bilka avisen og konstateret at det ikke er en tilbud i reklameavisen. Det er mega billigt. Jeg købte 4 og har taget hul på en. Den er rigtig god.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #34274 by Legend
Det var ærgerligt. Der er alligevel et stykke vej fra det jyske. Ellers havde jeg nok købt samme mængde. Så må jeg jo håbe, man kan være så heldig, at de laver samme nummer i andre Bilkaer, men så heldig er man nok ikke.

Men stærkt køb, du gjorde dig!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #34275 by wacher
Medens jeg var der var der en fyr der tog en hel kasse med 6 med sig og jeg hørte ham ringe op til en og de talte om at komme tilbage med en sækkevogn og de ville sælge den for kr. 500 pr. stk.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
7 years 2 months ago #34276 by wacher
Whisky.dk sælger dem for næsten kr. 800 så kr. 500 sammenlignet med whisky.dks pris ville være fint.


www.whisky.dk/shop/talisker-57-north-3375p.html

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.208 seconds