Billig Balblair

More
9 years 3 months ago #32026 by Macdeffe
Billig Balblair was created by Macdeffe
Jeg syntes efterhånden dette forum kun drejer sig om hvor man kan finde billigere whisky i udlandet eller om man kan undgå at blive fanget af det danske toldvæsen

Fint nok, men der er nok en grund til at indlæg fra den danske whiskybranche efterhånden er forsvundet helt fra denne side.

I dag har Vinoble Trøjborg tilbud på Balblair

Black Friday super tilbud:

Balblair Vintage 2000 ( 1. Release ), Highland Single Malt
Normal pris 550,-
Nu 1/2 pris 275,-
Max. 3 fl. / Kunde ( Tilbuddet gælder kun fredag d. 28-11 )


Jeg ved ikke hvad den koster hos Dansk Vinlager

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/
The following user(s) said Thank You: JEJ

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago - 9 years 3 months ago #32027 by Duffer
Replied by Duffer on topic Billig Balblair

men der er nok en grund til at indlæg fra den danske whiskybranche efterhånden er forsvundet helt fra denne side.

Jeg ved ikke om den danske whiskybranche nogensinde har følt sig velkommen her - jeg tvivler med det sprog der bruges af enkelte personer ind i mellem.
DMWA reklamerer da med jævne mellemrum, så det er vel helt frit at skrive et indlæg?

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 9 years 3 months ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago #32028 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Billig Balblair
Jeg synes nu også gode tilbud i DK reklameres ofte her på sitet.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago #32029 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Billig Balblair
Jeg forstår ikke hvorfor du synes indslag fra den danske whiskybranche er uønskede på whiskynyt.....


Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 3 months ago #32045 by JEJ
Replied by JEJ on topic Billig Balblair
Ud over at være whiskyentusiast, er jeg også whiskyproducent og formand for brancheforeningen ”danske whisky producenter” (nok verdens mindste brancheforening B)

Hvis man måler på omtale af artikler med omtale af køb af whisky i udlandet sammenlignet med artikler i Danmark, så har Steffen helt ret – det eneste som omtales er når Kvickly har whisky de sælger til indkøbspris. Det kan de gøre fordi de er et supermarked. De danske specialbutikker kan ikke betale lønninger ved at sælge til indkøbspris.

Det er udviklingen i samfundet, og forbrugerne stemmer med fødderne. Det må vi jo forholde os til som specialhandel og specialproducent, og forsøge at gøre det så interessant, at vi også i fremtiden har en konkurrencedygtigt produkt.

Jeg tror nu ikke den manglende tilstedeværelse skyldes tone eller indkøb i udlandet, men nok det faktum, at man primært skal være whiskyentusiast for at være i dette forum og måske derfor er Flemming DMWA og undertegnede her.

Hilsen
Jens-Erik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.320 seconds