Vild med vin har Old Pulteney til 300,-

More
12 years 1 month ago #25846 by Macdeffe
Og det er jo en god standard 12 års efter min mening!!!

Jeg er dog ikke specielt enig med deres smagsbeskrivelse, "en lækker og kraftig sherry smag" :-)

Har du ikke smagt den før og vil prøve noget nyt kan jeg kun anbefale den!

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #26067 by Macdeffe
Vild med Vin svarer ikke på email henvendelser vedrørende deres tvivlsomme markedsføring

I denne uge er det AnCnoc 12 der er på tilbud til samme pris. Igen en god whisky til en god pris, men jeg studsede godt nok over overskriften

"Skotsk Whisky fra Sherryfade"

Selve beskrivelsen neden under er nogenlunde OK denne gang, men det er 2. gang i træk man forsøger at sælge en ex-bourbon præget whisky som værende sherry præget eller som smagende af ex-sherry

Jeg syntes det er ærgeligt at man forsøger at sælge ellers udmærkede whiskyer med mere eller mindre fejlagtige smagsnoter, det kan da vist kun skuffede kunder hvis de specifikt går efter en sherryaftapning

Og når nu de whiskyer man kender beskrives så fejlagtigt, kan man så stole på de beskrivelser der kommer når man ikke kender til produktet.

Tvivlsom markedsføring i mine øjne!

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #26089 by Peter-VildMedVin
Hej Steffen

Tak for din opmærksomhed om vore produkter og beskrivelser.

Beskrivelsen af Old Pulteney 12 års er blevet opdateret, da du har helt ret i at det var en forældet version fra tidligere, hvor deres 12 års passende til beskrivelsen med sherrynoter.

Du kan se den opdaterede beskrivelse her:

www.vildmedvin.dk/Old-Pulteney-12-aar.aspx

Vedr. AnCnoc 12 beklager jeg at overskriften i vores nyhedsmail kan være misvisende med sætningen "Skotsk Whisky fra Sherryfade" - An Cnoc 12 har ligget på en kombination af Sherry og Bourbon fade, som det også fremgår lige under overskriften.
Jeg beklager at overskriften ikke har været 100% præcis - det er absolut ikke et forsøg på at sælge varer som noget de ikke er.
Du kan se beskrivelsen af AnCnoc 12 her:

www.vildmedvin.dk/Ancnoc-12-aar.aspx

Vi har ikke modtaget nogen mail fra dig vedr. AnCnoc 12, som du skriver. Det kan skyldes, at vores nyhedsmails hos VildMedVin.dk ikke kan besvares, men istedet er du altid velkommen til at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , hvis du har spørgsmål til noget.

Tak for dine input vedr. vores website, og sig endelig til en anden gang hvis der skulle være noget!

Mvh

Peter
VildMedVin.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.142 seconds