Dansk vinlager tilbud

More
13 years 1 month ago #23021 by EckoVicto
Var forbi Dansk Vinlager (tidligere Calles vinlager) i dag og de bød på flg. fornuftige tilbud

Octomore 2_140
Octomore 02_2 Orpheus
Octomore 03.1
alle til 800 kr/styk

Derudover var der

Ardbeg Airigh Nam Beist - 500 kr
Ardbeg Corryvreckan - 500 kr
Laphroaig Quater cask 1 Liter - 229 kr
Port Charlotte An Turas Mor - <300 kr

Ellers har de efterhånden fået stablet et stort Bruichladdich sortiment på benene

Og hvis man er til rom

Ron Zacapa Black Label 23 Year Old Centenario Rum - 650 kr

//EV

//Esben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #23027 by Larsenal
Replied by Larsenal on topic Dansk vinlager tilbud
Zacapaen er en glimrende rom til prisen.

Den 23 års solera kan normalt fås til ca. 35 £ i Londons lufthavne. For en liter!

Kenneth

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #23029 by peathead
Replied by peathead on topic Dansk vinlager tilbud
De har også Glenmorangie Sonnalta PX 46% til 380kr.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #23034 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Dansk vinlager tilbud
De har tit nogle rigtig gode tilbud. En hel liter Laphroaig 10 års til 189,- er heller ikke at kimse af eller da de havde den 18 års til små 400,- Ardbeg ten havde de også på et tidspunkt til 249,- for en liter. Jeg synes det værste ved de gode tilbud er, at man jo også skal kunne nå at drikke det hele og vil man gerne prøve lidt forskelligt er det svært at nå igennem litervis af whisky uanset hvor god den er. Men ja de kører nogle super gode tilbud.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #23036 by Duffer
Replied by Duffer on topic Dansk vinlager tilbud
Hvis man kikker i nogle gamle tråde vil man se min person blive grinet af, gjort til nar og hånet (på den venlige måde) fordi jeg havde den frækhed at fremhæve nogle af den butiks slagtilbud..!!! Sjovt nok var det personer som sandsynligvis aldrig har været i butikken - ingen nævnt - ingen glemt... :-)
De kan måle sig på kompetence og udvalg med de store UK/DE butikker men gode købmænd - det er de...
De får iøvrigt det meste fra UK.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 11 months ago #23522 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Dansk vinlager tilbud
Efter at have været en af de der Glenfiddich skeptikere (kæmpe firma, kæmpe produktion osv.) blev jeg på Whiskymessen, under Glenfiddich masterclassen, i den grad overbevist om Glenfiddichs kvaliteter. Virkelig god whisky der blev serveret! Nå men nu til tilbuddet. Jeg var et smut over grænsen igår og så skulle jeg vanen tro lige et smut forbi Dansk vinlager og se om de havde noget spændende. Her fik jeg Glenfiddich 18 års. batch 3048 til 249,- Vanvittigt billigt - jeg mener jeg før har set den stå til hen ved 500,- herhjemme. Jeg snuppede endnu en Glenfiddich med. En 15 års Cask Strength som de havde til 340,- for en hel liter. Det var vist ikke et specielt tilbud, men deres normal pris for cask strength ´en.

Ellers kunne man stadig få Ardbeg Corryvrekan & AirgNamBeist til en 500 lap, Laphroaig 10 års til 189,95 for en liter, 250,- for 1 liter Quarter cask osv.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #24332 by Duffer
Replied by Duffer on topic Dansk vinlager tilbud

Zacapaen er en glimrende rom til prisen.
Den 23 års solera kan normalt fås til ca. 35 £ i Londons lufthavne. For en liter!
Kenneth

Det er "Straight from the Cask" der koster 650 kr i Flensborg.
Ron Zacapa 23 års Solera koster 430 kr for en enkelt flaske - 350 kr stykket hvis man køber 6 flasker.
Det er også 1 Liter flasker.
Måske man skulle skifte til rom med de priser :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #24335 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Dansk vinlager tilbud
Er i sikre på den er 23 år. De har jo snigrendt deres egen etiket ved at ændre 23 år til no 23

Tvivlsom marketing moral imo.

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #24336 by FrankJensen1
Replied by FrankJensen1 on topic Dansk vinlager tilbud
Efter deres hjemmeside at dømme er den stadig 23 år.. www.zacaparum.com/en-us/home

Men husk nu at det ikke er samme regler for aldersangivelse som whisky, hvor det er yngste blend der sætter alderen, ved rom er det ældste blend, så 23 års er et solerasystem med alderen 6 til 23 år... (og deres xo har så 2 ekstra år på cognacfade)...
www.refinedvices.com/ron-zacapa- ... -explained

og det er kun i specialaftapninger som straight from cask, black label og den første XO der ikke var fra et solera system, men det var stadig blend...

men ret gode priser for en rigtig god rom...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.234 seconds