Vinoble på Trøjborg (Århus) holder Overtagelsessalg

More
13 years 5 months ago #21947 by MacIntyre
Da den nuværende bestyrer af butikken har købt butikken af Østjysk Vinforsyning, holder han noget af et udsalg. Også for os whiskyentusiaster.
Det kører iflg. den flyer jeg har i hånden på fra fredag d 29. oktober til tirsdag d 2. november. Og der er da et par gode tilbud imellem, ud over at man åbenbart kan smage på et bredt udvalg af butikkens varer :)

Nå, men her er de tilbud jeg lagde mærke til.
En Murray McDavid Dufftown 1997 (10 årig) 46% med en rimelig fjollet Zinfandel finish (rødvin). Men de plejer nu faktisk at falde rimelig godt ud i min smag. Og så sælger han dem til 199.- hvilket i min bog gør det temmelig interessant.



Et bedre tilbud er nok i virkeligheden en grainwhisky fra Celtic Hartlands serien, nemlig en Cameronbridge 1974 (33 årig fadbamse) til 800 kroner... Flasken kommer i en rimelig vulgær læderkasse, men det er jo indholdet der tæller :)



Derudover så jeg vist også en fadstyrke Mortlach 1988 til 600-et-eller-andet.


Jeg skal i hvert fald forbi og hente den grain fætter, medmindre nogen herinde fra har seriøst dårlige erfaringer med den aftapning? Og mon ikke også Mortlachen ryger med i indkøbsnettet, det har deres sprøjt en sær tendens til at gøre :)

Og nu er I andre informeret :)
Mvh
Gunner

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21956 by WhiskyPete
Hej Gunner

Det lyder godtnok spændende. Har du en liste med tilbuddene du kan sende, eller er der et sted på nettet man kan se det? Vinoble Trøjborgs hjemmeside er ikke just opdateret.

Venlig hilsen
Peter

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21969 by MacIntyre
Hey Peter
Desværre er det blot en flyer i CC jeg har, og på den er der kun omtale af Dufftown og Cameronbridge af whiskys. Der er så en del vin men det må være til et andet forum :) -Jeg kan dog godt prøve at tage et billed af den :)
Mortlachen så jeg bare han havde et par kasser af og så spurgte jeg til hvad det var for et tilbud :) Og så sagde han at han solgte dem for 600-et-eller-andet.
Jeg tror faktisk Mortlach tilbudet gælder i skrivende stund?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21972 by WhiskyPete
Hej igen!

Jeg skrev til Vinoble Trøjborg og fik at vide, at der udover de whiskies, der var vist i omtalen, så er følgende på tilbud:

Murray McDavid Mortlach 1988 18 år, Mission Tilbud 599,- normalt 899,-
Ardbeg Uigeadail Tilbud 599,- normalt 750,-
Månedens whisky Gordon & Macphail Imperial 1994 Tilbud 475,- normalt 550,-

Da jeg lige har købt whisky ved jeg ikke, om jeg skal have noget dernedefra, men kunne bestemt godt være fristet af Mortlach'en :)

Mvh
Peter

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21977 by MacIntyre
Hey Peter
Tak for den uddybende info. Imperial kender jeg nada' til... er det ikke lukket?
Og den Mortlach til 599 er så meget i mit skab om 60 min :)

Jeg fik faktisk flyeren med mail i dag, Så nu smider jeg den lige med herop :)

Mvh
Gunner
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21978 by dongregers
Jo, Imperial er lukket. Jeg kan godt lide dem jeg har smagt. Meget blød whisky

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #21981 by WhiskyPete
Selvsamme flyer er i lokalavisen i dag også med uddybende artikel om butiksovertagelsen, så der er da bestemt kommet noget info om det her udsalg. Ville dog ønske at artiklen inde i avisen havde omhandlet whisky noget mere, når forsideoverskriften var "Maltet byg på flaske". Men lad nu det ligge. Man bør da ikke snyde sig selv for at kigge forbi i løbet af weekenden :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.217 seconds