Jack Daniels Old No. 7 1895 Replica Bottle SOLGT!

More
11 years 2 weeks ago - 11 years 3 days ago #28397 by 56wilson
Følgende flaske sælges:
Jack Daniels Old No. 7 1895 Replica Bottle, 43 %, 100 cl, uåbnet. SOLGT!

Kom med et bud!

Kan sendes med Postdanmark for 86 kr.
Kan også afhentes i Nykøbing F, eller evt. leveres til Sydsjælland- og Lolland Falster.

Kan kontaktes på PB eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.



Attachments:
Last edit: 11 years 3 days ago by 56wilson.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 days ago - 11 years 6 days ago #28467 by 56wilson
Da jeg ikke rigtig er whiskysamler, men også synes det er synd at tage hul på den, skal jeg bare af med den.

Jeg har ikke rigtig kunne finde nogen oplysninger om denne flaske. Er der nogen der har en idé om, hvad der ville være en fornuftig salgspris?

På forhånd tak:)
Last edit: 11 years 6 days ago by 56wilson.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 days ago #28468 by Macdeffe
Jack Daniels er klart det mest uinterresante bourbon destilleri (rent whiskeymæssigt). De har dog via dygtig markedsføring fået brandet sig rigtigt godt. Alle premium produkter fra JD adskiller sig typisk via diverse indpakninger mere end selve indhold. Jeg kender ikke til et rigtigt premium produkt fra destilleriet hvor det er selve whiskeyens kvalitet der udskiller sig mærkbart fra standardproduktet.

Via sit brand og popularitet som en hardcore rock'n roll whiskey er der rigtig mange der samler JD i alle mulige indpakningsvarianter. Derfor vil en aftapning som 1895 godt kunne hente mange penge. Men for whiskyentusiaster der er i gamet for at drikke whisket så tror jeg flasken er temmelig ligegyldig. Prøv evt whiskyauction.de. Der ryger JD tit til gode priser.

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 6 days ago #28469 by havenmorgan
På whisky auction blev lignende flaske, for et år siden, solgt for 76€, så jeg vil nok skyde på at 750kr på nuværende tidspunkt vil være en fornuftig pris.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.418 seconds