Tilbudsmail med STÆRKE tilbud hver måned

More
12 years 2 weeks ago #26000 by Vinkortet
VINKORTET har i denne måneds tilbudsmail tilbud på

Talisker 10 Years (315,- kr./fl.)
The Glenlivet 18 Years (350,- kr./fl.)
Laphroaig 10 Years (265,- kr./fl.)

+ gode tilbud på vin, rom og i denne måned, Absinth på 70%!!!

Du skal være tilmeldt tilbudsmailen for at benytte ovenstående tilbud og
det bliver du ved at tilmelde dig på www.vinkortet-tilbudsmail.dk

Se vedhæftede tilbudsmail for april måned...
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #26001 by Macdeffe
I modsætning til alle andre fora, som jeg kender til, tillader Lars og Niels gratis reklamer som denne tråd. Det syntes jeg er fint nok. Men når tråden gentages med 5 timers mellemrum er det nok at misbruge gæstfriheden (spam) . Køb evt. en bannerreklame og støt whiskeynyt.dk

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #26003 by Vinkortet
Hej Steffen. Jeg går ud fra at du skriver fordi den også ligger i "Tilbud". Det er fordi jeg først lagde den i "Tilbud" og også havde oprettet den som en artikel og de skrev så til mig om jeg ikke nok ville lægge den i "Sælg" og det gjorde jeg så. Jeg undskylder hvis du har opfattet det som spam. Det var ikke meningen overhovedet. Jeg er ved at fastlægge mine priser og en del af dem får et nyk nedad. Vil du også synes det er spam hvis jeg lægger dem under "Tilbud" efterhånden som jeg kommer gennem de forskellige flasker? Jeg tror faktisk der er flere der kommer til at se mine "salg" ved en tråd i forummet end ved en bannerreklame, så ud fra det synspunkt vil jeg hellere holde mig væk herfra hvis det andet bliver opfattet som spam af alle jer andre brugere. Så vil jeg da bare håbe at I finder frem til de flasker jeg sætter til salg ad andre omveje.

Med venlig hilsen

Allan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #26004 by Macdeffe
Hej Allan. Tak for svaret.

Jeg kommer nok på whiskynyt for tit, for jeg bruger kun søjlen til højre som indgang til forummet ! Nu er det ikke mig der bestemmer hvordan køb/salg (eller tilbud for den sags skyld) bruges som reklame her på siden, men personligt syntes jeg bare at man skal nøjes med EN gang for hvert tilbud, så hvis ovenstående bare er en "smutter" er alt i orden :-)

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 2 weeks ago #26014 by DanielChristensen
Kom endelig med gode tilbud ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.236 seconds