WHISKY SÆLGES!!!

More
19 years 7 months ago #1352 by jolake
:!: Hej venner.

Jeg er i besiddelse af nogle flasker whisky, og p.g.a. private årsager, er jeg interesseret i at komme af med disse. Jeg vil gerne sælge samlet men også enkelt-flasker har interesse.
Såfremt der er tale om meget lave bud, forbeholder jeg mig ret til ikke at sælge til højeste bud.

Det drejer sig bl.a. om:



1 flaske CHIVAS REGAL, 12 år, med original hævert/pumpe, i original emballage, indeholdende (som jeg ser det) 1 Gallon!

1 flaske GRANT i originalt vippestativ, indeholdende 3750 ml.

1 flaske DIMPLE i hvid KERAMIKflaske, den er fra 1986 og fremstillet i et meget begrænset antal i forbindelse med Verdensmesterskabet i fodbold i Mexico i 1986, er bl.a. dekoreret med alle slutrundens deltagerlande, bl.a. DANMARK!, i original emballage, indeholdende 75 cl.

1 flaske WHYTE & MACKAY, ROYAL DOULTON i keramik som GOLDEN EAGLE i original emballage, indeholdende 75 cl.

1 flaske SPEYSIDE, 21 år, indeholdende 70 cl, i original emballage

1 flaske BELL's Old Scotch Whisky, ekstra special, i "PORCELAIN decanter,
finished in 22 CARAT GOLD, contains BELL'S EXTRA SPECIAL Scotch Whisky", indeholdende 75 cl, i original emballage.

1 flaske BELL'S Fine Old Scotch Whisky, 12 år, i "Crafted Porcelain decanter, contains BELL'S 12 Years Old Deluxe Scotch Whisky, indeholdende 75 cl, i original emballage.

En stor SOMMERHILSEN - Jørgen.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1355 by Peterap
Replied by Peterap on topic WHISKY SÆLGES!!!
Nu er jeg ikke umidddelbart interesseret i disse flasker, men var det evt. en ide, at lave et "marked" på siden? Jeg kan ikke rigtig huske om det har været til debat før og blev afslået men hvad siger folk?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1356 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic WHISKY SÆLGES!!!
Umiddelbart er det, det rigtige sted Jørgen har placeret sit salg.
Vi har ikke fået opfordringer på at et direkte køb/salg/bytte marked og siden er som sådan heller ikke lavet til det. Vi har kun fået 3-4 stykker der har sat til salg her.
Men hvis der er grundlag for noget bedre køb/slag/bytte, så sig endelig til.

MaCNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 7 months ago #1414 by 8700
Replied by 8700 on topic WHISKY SÆLGES!!!
Som ny bruger vil jeg hermed først rose denne site, fint udført.
Hvad angår køb/salg/bytte kunne man vel lave en afstemning, om dette skulle kunne lade sig gøre.?
Hvis nej må folk jo respektere dette og hvis ja, tja..det siger jo ligesom sig selv.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.272 seconds