Teaninich, Convalmore og Caperdonich købes

More
17 years 1 month ago #10675 by Hering
Jeg er blevet interesseret i at opstøve flasker fra de tre destillerier Caperdonich, Convalmore og Teaninich. Hvis nogen falder over interessante flasker herfra - evt. i forbindelse med rejser i udlandet, er jeg interesseret i at høre nærmere. Jeg vil ikke betale 'danske' priser for hjembragte flasker, men naturligvis gerne give et lille 'slæbegebyr'.
Prisidéer:
- Teaninich Flora & Fauna - 350,-
- Teaninich UDRM - 1972/27 - 800,-
- Teaninich UDRM - 1973/23 - 900,-

Send mig en PB hvis du har en idé til en handel. Vil du hellere bytte med noget du selv mangler, så lad mig se hvad jeg kan finde i gemmerne...

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10676 by Duffer

Prisidéer:
- Teaninich Flora & Fauna - 350,-

Det er da vist jysk engrospris uden moms - det kan man jo næsten ikke købe den til, hverken i UK 31.50 £ eller 50 € på tilbud i Tyskland :o :)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10845 by Duffer
Scoma har Teaninich til 49.95 €, men hvis du forudbestiller og betaler kontant, kan du få 5% rabat ved afhentning på Limburg standen - så er du på 360 DKK :-)
Det samme gælder Teaninich 1973 fra Rare Malts - 23 år - 57.1 % - listepris 104,90 € - minus 5 % ved forudbestilling - 755 DKK...(besparelse på 150 kroner)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10846 by Hering
Flot, TAK!

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 1 month ago #10851 by Peteys
Jeg skal nok kigge til Whisky live, eller når jeg nu aligevel skal ud og handle i London...

Snakkes

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.165 seconds