Murray McDavid!

More
20 years 1 month ago #870 by McKermit
Murray McDavid! was created by McKermit
Jeg er i den situation at jeg ved et besøg på Kruts Karport smagte en 9 år gammel MM Ardbeg fra 1990. Min ydmyg mening om denne whisky var at det er noget af det bedste jeg har smagt i denne prisklasse (300-500 kr/flaske).

Mit spørgsmål går i midlertid ikke så meget på denne whisky, men mere på MM. Er de "til noget", altså er det værd at købe deres whisky?

Jeg har selv været ude at invistere i samme whisky (dog fra 1991 (11 år), da den anden var udsolgt) og den lever til fulde op til 1990'eren.

Hvis man går efter uafhængige aftappere i denne prisklasse, hvilke(n) skal man så vælge? Er der andre uafhængige Ardbeg jeg bør prøve?

Kvak

McKermit

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #875 by Peterap
Replied by Peterap on topic Murray McDavid!
Jeg har selv investeret i en Linkwood og en Bruichladdich og har smagt en Macallan fra MM, som jeg har været særdeles imponeret over. Især Linkwooden er yderst delikat, med en fantastisk klar og "frisk" sherry i smagen. Derudover er de alle koldfiltrerede og uden farve - mit råd: Køb det, du ikke skuffet!!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #876 by karlejnar
Replied by karlejnar on topic Murray McDavid!
Du mener vel, at de er ikke-koldfiltrerede

Har også købt nogle MMD'er efter smagning på whiskymesse i Kolding. Kan derudover anbefale Cadenhead's og Douglas Laing's Old Malt Cask serier.

Men Cadenhead Ardbeg er desværre sjældne, og DL OMC er noget dyre for de "gamle" fra 1970'erne. De har dog en 1992 til ca. 500

Slainté
Karl Ejnar

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 1 month ago #877 by Peterap
Replied by Peterap on topic Murray McDavid!
Ikke-koldfiltrerede naturligvis :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.144 seconds