Whisky Skolen - Lær alt om whisky

More
19 years 4 months ago #2953 by Duffer
Jeg henviser til en lille folder som Bilka har udsendt (muligvis som et modtræk til Coop's lille folder).
Folderen fylder med lidt god vilje, et indhold svarende til 2 A4 sider, og der sættes - ikke uventet - fokus på Bilkas egne mærker Grants, Glenfiddich og The Balvenie.
Med andre ord - uinteressant for entusiasten, men ok for nybegynderen.
Personligt finder jeg Coops udgave noget bedre.

Jeg er i hvert tilfælde uening i måden samtlige Glenfiddich beskrives.

"Leverer en lang eftersmag" (- går ud fra det er finish der skrives om.)

"Glenfiddich 30 år - Kompleks blanding af smag og aroma gør den til en af de mest prestigefyldte på markedet". (- ok - uening igen)

Det er mere en salgstale



[edit af MacLars: jeg har beskåret billedet lidt]

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2955 by Macdeffe
Hvis alt der kan læres om whisky kan koges ned til 2 A4 så har jeg en masse bøger til salg


MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2956 by Peterap
Ditto - og det billede fylder da vist næsten mere end 2 A4 sider eller hvordan :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2957 by Duffer
Bare jeg nu ikke (igen) bliver anklaget for at have brudt reglerne om ophavsret

File Attachment:


[edit MacLars: Lille billede, klik på billedet for fuld størrelse]

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2964 by bruhns
Når man ser forsiden med de mærker der står i bunden, så kunne man jo godt få mistanke om hvorfor de anpriser Glenf. inde i selve pamfletten, men jeg indrømmer at jeg ikke har læst den og ikke ved om det er tilfældigt at det kun er Wm. Grant mærker der pryder forsiden...

Mvh.
Jakob/Qualityworld

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2996 by vad
Alt i alt et helt igennem uafhængigt, lødigt og upartisk lille papir :roll:

Anyway, Balvenien er da en fin allrounder :)

--Vad

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #2999 by Macdeffe
Folderen kan sikkert gøre en masse folk intereseret i whiskyens verden og dem der bliver interreseret opdager nok at der findes andre produkter end dem fra W Grant på et eller andet tidspunkt. Den første single malt jeg fik var også en Glenfiddich, men det var før jeg vidste der var noget der hed single malt. Jeg har helt sikkert hældt is i

MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 4 months ago #3005 by karlejnar
MacDeffe skrev:

Den første single malt jeg fik var også en Glenfiddich, men det var før jeg vidste der var noget der hed single malt. Jeg har helt sikkert hældt is i


Ditto her - bortset fra det med isen. Brød mig egentlig ikke om smagen i første omgang, drak for det meste blended: Ballantines 12, Chivas Regal og Dimple.

Da jeg så smagte en Lagavulin 16, var jeg med ét slag omvendt til malt, og jeg var solgt til Islay.

Men ellers er mange af disse foldere, jo også en slags reklame for deres egne mærker. Kenderen vil straks gennemskue dette, men en nybegynder kan måske ikke. Men det synes jeg egentlig ikke gør så meget, nogle af dem bliver lokket ind i maltens verden, og går på videre opdagelse. Andre kommer ikke videre, og det er så mest synd for dem.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.183 seconds