Malt i SuperBrugsen

More
20 years 6 months ago #626 by Spojs
Malt i SuperBrugsen was created by Spojs
Jeg sidder her med en lokal avis, hvor SuperBrugsen har nogle ganske fine tilbud på whisky.
Da jeg ikke kender disse ret godt er der måske en der kan komme med nogle kommentare på disse. De har lige nu Balvenie Islay Cask 17års til 482 kr. Den kender jeg godt og synes faktisk at den ret god.
Så har de:
Glenmorangie Madeia Wood Finish - 375kr.
Glenmorangie Port Wood Finish - 375kr.
Glenmorangie Sherry Wood Finish - 375kr.
Glenfiddich Solera Reserve 15års - 340kr. og
Glenfiddich Ancient Reserve 18års - 470kr.

Disse sidste fem har jeg ingen kendskab til, men kunne være et oplagt enme at kigge på, når der kigges på prisen. Efter de nye afgiftsregler er jeg nok heller ikke lige med på prisniveauet endnu.

Spojs.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
20 years 6 months ago #627 by redlich
Replied by redlich on topic Malt i SuperBrugsen

Efter de nye afgiftsregler er jeg nok heller ikke lige med på prisniveauet endnu.


Priserne er ikke helt hen i vejret, dog heller ikke nogen knaldtilbud jeg vil kører langt efter.
I forhold til normal, ikke udsalgspris hos de vin/spiritus forretninger i København jeg normal handler hos, kan der spares ca. 20 - 25kr pr flaske.

Og så må jeg nok indrømme at jeg hellere vil handle hos en specialforretning, der har et ordentligt udvalg, og ved hvad de snakker om.

Michael :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #628 by karlejnar
Replied by karlejnar on topic Malt i SuperBrugsen
Ja Balvenie Islay Cask er god, selvom det er et lidt underligt koncept med finishing i en ex-Islay cask.
Prisen er vist rimelig, jeg blev "snydt", da jeg købte den på Glenfiddich til £60 :( . Senere fandt jeg ud af, at butiksprisen er lidt lavere derovre.

Har for nylig smagt Glenmorangie Sherry Wood finish, den har udpræget sød sherrysmag, lidt mere end Balvenie doublewood.
Den er lagret de normale 10 år i bourbon, derefter 2-3 år i sherry.

Priserne ser fornuftige ud.

Vores lokale brugs har Laphroaig 10 til 330,-. Har ikke set de andre der endnu, så jeg ved ikke om alle Superbrugser har dem. Men når de er på tilbud, må de vel kunne skaffes.

Slainte
Karl Ejnar

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #629 by dmwa
Replied by dmwa on topic Malt i SuperBrugsen
En ting er pris - en anden er hvor længe man kan få Balvenie Islay Cask.

Ifølge Jens Tholstrup, World Brand Ambassador hos Wm. Grant, kører Balvenie Islay på sidste vers - så det er måske snarere et spørgsmål om at købe, mens tid er?

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming Gerhardt-Pedersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #630 by Peterap
Replied by Peterap on topic Malt i SuperBrugsen
Jeg smagte Balvenie Islay cask på whiskymessen - det var absolut ikke ringe, og er nok en kraftig overvejelser værd. Jeg har selv en flaske Glenmorangie Portwood finish. Som Sherryen har den en ganske sød, men meget intenst krydret smag. Jeg drikker den med fryd - når tidspunktet er der...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #633 by Sparholt
Replied by Sparholt on topic Malt i SuperBrugsen
Tjek lige Alta!

De har i denne uge følgende tilbud:

1 liter Balvenie Doublewood til 279,95.

og

0,7 liter 10 års Laphroaig til 239,95.

Du kan finde forretningerne på www.altadiscount.dk

Slainte

Frank Sparholt

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
20 years 6 months ago #634 by redlich
Replied by redlich on topic Malt i SuperBrugsen

1 liter Balvenie Doublewood til 279,95.
0,7 liter 10 års Laphroaig til 239,95.


0,7 liter 10 års Laphroaig til 239,95 er ikke noget synderligt godt tilbud, listeprisen er 245,00 kr.
Derimod er 1 liter Balvenie Doublewood til 279,95 et godt tilbud, normalt koster 0,7 liter 299 kr, så der er en god besparelse på en glimrende malt :)

Michael :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #644 by sixsquare
Replied by sixsquare on topic Malt i SuperBrugsen
Personligt kan jeg anbefale Glenmorangie Port Wood Finish og Glenfiddich Solera Reserve, men det hænger måske også sammen med, at jeg er glad for de bløde og runde, men alligevel smagfulde, whiskytyper (udover de røgede naturligvis!!!).

Slainthe
Jens Albagaard
Sixsquare.dk


Læs flere whiskynyheder på www.sixsquare.dk !!!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 6 months ago #645 by per-henriksen
Replied by per-henriksen on topic Malt i SuperBrugsen
super kvikly har dobbel wood på tilbud til 199.-. set i city 2 tåstrup

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
20 years 5 months ago #670 by Kim_M
Replied by Kim_M on topic Malt i SuperBrugsen

Personligt kan jeg anbefale Glenmorangie Port Wood Finish og Glenfiddich Solera Reserve, men det hænger måske også sammen med, at jeg er glad for de bløde og runde, men alligevel smagfulde, whiskytyper (udover de røgede naturligvis!!!).

Hørt, hørt!!!

Netop disse to whiskyer (Glenmorangie Port Wood Finish og Glenfiddich Solera Reserve) kan jeg varmt anbefale! Solera Reserve er normalt meget dyrere, end hvad den kan fås for nu! :D

Med de nye lavere priser i Danmark, kunne man helt savne at være i DK i frem for her i Glasgow ;)

Kim M.

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.275 seconds