Ups Diagio

More
9 years 7 months ago #31307 by JustAgirl
Ups Diagio was created by JustAgirl
Teksten er kopieret fra www.vinavisen.dk/

Lidt for smart
Det verdensomspændende spiritusfirma Diageo ejer blandt andet det skotske whiskymærke Johnnie Walker, og for to år siden lancerede firmaet en serie whiskyer med navnet Johnnie Walker’s Explorers’ Club.
Serien, der udelukkende sælges i toldfrie forretninger, har været en stor succes med et salg svarende til 279 millioner kr.
Men nu er det slut. For nogle måneder siden lagde den fornemme klub for opdagelsesrejsende, The Explorers Club, som har sin base på Manhattan, sag an mod Diageo med påstand om, at firmaet havde lukreret på klubbens navn.
Og for nylig fik klubben så medhold - hvilket betyder, at Diageo skal fjerne samtlige flasker i whiskyserien fra hylderne rundt om i verden.
The Explorers Club er en legendarisk klub, der blev grundlagt i 1904. Blandt dens medlemmer er der flere, som har været de første til alt mellem himmel og jord - første mand på Månen, den første, der nåede toppen af Mount Everest og den første, der dykkede ned på det dybeste sted i havet.
En sådan klub bliver der lyttet til, og nu vil den ifølge The Drinks Business også anlægge en separat erstatningssag mod Diageo.
The following user(s) said Thank You: wacher

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 7 months ago #31308 by Larsenal
Replied by Larsenal on topic Ups Diageo
De solgte flasker bliver nok penge værd nu.

Smagen er ligegyldig... bare skidtet er sjældent.
Men så er der mere af det gode til os andre :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 7 months ago #31324 by wacher
Replied by wacher on topic Ups Diageo
Spaendede laesning.

Har loebende koebt og har efterhaanden mange Explorer's Club flasker.

Jeg arbejder i lufthavnen og har adgang til at koebe i Tax-free.

Der er 4 flasker i serien.

Hvis der er nogen der gerne vil have at jeg koeber nogle til dem goer jeg det gerne.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.278 seconds