whisky side

More
10 years 2 months ago #30256 by Whiskyen
whisky side was created by Whiskyen
:huh:

Jeg er ved at bygge en hjemmeside op der handler om whisky. Jeg vil bare høre jeres mening om det jeg er i gang med.

Jeg har kun været i gang med siden i 14 dage, så jeg er langt fra færdig. Men hvad siger I til den indtil nu?

www.whiskyen.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #30268 by Whiskyen
Replied by Whiskyen on topic whisky side
Er der ingen der har bare en lille kommentar til min side?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #30269 by havenmorgan
Replied by havenmorgan on topic whisky side
"Vatted Malts - Disse er en blanding af maltwhisky med forskellige alder, enten fra samme destilleri eller fra forskellige"

En vatted malt er aldrig whisky fra samme destilleri, det er et udtryk for at det er en blandet whisky fra flere forskelllige destillerier, lavet af samme kornsort. I øvrigt tror jeg ikke længere man må bruge betegnelsen (har jeg læst et sted).

Siden ser fin ud, bare ærgerligt med reklamerne.

God weekend.
Jonas.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #30270 by tdh1
Replied by tdh1 on topic whisky side
Jeg kan i hvert fald se du har gjort et stort arbejde med din side. Du bør lige få en til at læse korrektur på siden da der har sneget sig nogle stavefejl ind som skæmmer helhedsindtrykket. Der er f.eks. et "got" i stedet for godt, "Sor" istedetfor så osv. der er nogle stykker og som sagt skæmmer det helhedsindtrykket.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago - 10 years 1 month ago #30271 by bender
Replied by bender on topic whisky side
Fint arbejde med siden. Men væk med reklamerne, lidt for store tekster, efter min mening for mange gange JEG. Indholdet er ok spændende
Last edit: 10 years 1 month ago by bender.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #30272 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic whisky side
Hej

Jeg ser ingen reklamer, men jeg har Adblock på Chrome

Jeg syntes det mest at det her website er en gang sludder for en sladder, en DEL faktuelle fejl, upræcise beskrivelser, stavefejl, brug af ukendte termer, tilfældige detaljer eller ting der ikke bliver forklaret ordentligt. Det virker i det hele taget meget rodet på for mig

Alt i alt virker det som noget skrevet af en glad entusiast der egentlig ikke har den store indsigt i whisky (eller "overblik" er måske det rigtige ord)

Hård kritik måske, men du spurgte jo selv.

Jeg har simpelthen ikke energi eller tid til at gå i detaljer med alle de mange ting jeg syntes er forkert beskrevet og de ting jeg ikke bryder mig om rent beskrivelsesmæssigt

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 month ago #30273 by Whiskyen
Replied by Whiskyen on topic whisky side
Først og fremmest tak for kritikken(jeg spurgte jo selv :silly:)

Jeg har rettet stave/slåfejl - sjusk fra min side korrekt. Jeg har bare så meget jeg vil have med på siden på ingen tid, så det er gået lidt for stærkt.

Jeg er da ked af at du synes at websitet er en gang sludder for en sladder, men man kan jo heller ikke "ramme" alle med sin side.

Men at der ligefrem er faktuelle fejl, det er jeg "ked af" du skriver for jeg har da brugt en del tid på opslag i bøger!

Men I skal i hvert fald have tak for jeres respons! - noget tager jeg til mig andet kan jeg ikke gøre meget ved (de "faktuelle" fejl) jo, hvis jeg vidste hvilke du henviste til, så kunne jeg undersøge det en ekstra gang

P.S. har rettet at man ikke bruger Vatted malt mere som term!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.259 seconds