Glædelig jul!

More
11 years 3 months ago #27842 by DanielChristensen
Hej alle

Jeg vil blot lige ønske alle en glædelig jul, og sige tak for alle de svar/indlæg der er kommet i årets løb der har været med til at udvide min whiskyhorisont!

Jeg har pakket nedenstående SMWS aftapninger i kufferten og er på vej til min juleaften, så den skal nok blive god!
2.82
3.196
26.88
35.72


God aften til jer alle!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27843 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Glædelig jul!
Der skal også ønskes en rigtig glædelig jul til alle fra whiskynyt.dk

Håber I alle får en rigtig god aften sammen med familier og venner og at julemanden kommer med drik-bare gaver til jer :-)

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27844 by DanielChristensen
Replied by DanielChristensen on topic Glædelig jul!
Også super mange tak til jer Niels, for et super arbejde med siden!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27845 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Glædelig jul!
God jul. Det blev til en HP 18 idag for mig


Whisky er nu en fantastisk drik og whiskydrikkere

er nu hyggelige mennesker.

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27866 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Glædelig jul!
Lige en uhyggelig lille julehistorie (som heldigvis gik godt :) )

Vi havde lidt besøg til en lille juledram og en ønsken "god jul". Jeg havde lige åbnet en helt ny hel liters flaske Laphroaig tripple wood og skænket to dram op. Jeg satte proppen i igen og da jeg skulle stille flasken væk igen - "svjusch" glider flasken ud af hånden på mig og flyver igennem luften :woohoo: tager en maveplasker og kurrer hen ad gulvet. Måske fordi vi har trægulv eller måske måden den landede på?? flaske og indhold var helt intakt og jeg kunne ånde lettet op :silly: Til grin blev man og konen synes godt nok jeg blev noget lang i masken da flasken sejlede igennem luften og landede med et brag - sønnike udbrød "hold kæft jeg fik et chock" og ellers synes folk bare det var god underholdning uden hensyntagen til, at mit hjerte lige havde stået stille i flere sekunder.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27868 by JustAgirl
Replied by JustAgirl on topic Glædelig jul!

Lige en uhyggelig lille julehistorie (som heldigvis gik godt :) )

Vi havde lidt besøg til en lille juledram og en ønsken "god jul". Jeg havde lige åbnet en helt ny hel liters flaske Laphroaig tripple wood og skænket to dram op. Jeg satte proppen i igen og da jeg skulle stille flasken væk igen - "svjusch" glider flasken ud af hånden på mig og flyver igennem luften :woohoo: tager en maveplasker og kurrer hen ad gulvet. Måske fordi vi har trægulv eller måske måden den landede på?? flaske og indhold var helt intakt og jeg kunne ånde lettet op :silly: Til grin blev man og konen synes godt nok jeg blev noget lang i masken da flasken sejlede igennem luften og landede med et brag - sønnike udbrød "hold kæft jeg fik et chock" og ellers synes folk bare det var god underholdning uden hensyntagen til, at mit hjerte lige havde stået stille i flere sekunder.


Se på den lyse side, var flasken gået i stykker ville indholdet have været perfekt at vaske gulv i. Om ikke andet ville der have duftet godt i længere tid. Du ville for en periode have haft et ynglingsrum at opholde dig i ;)
/Ulla

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 months ago #27871 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Glædelig jul!
[quote="JustAgirl" post=27868 Du ville for en periode have haft et ynglingsrum at opholde dig i ;)
/Ulla[/quote]

Det er i forvejen mit yndlingsrum da mit barskab står i rummet :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.283 seconds