Kejserens nye klæder...

More
11 years 9 months ago #26696 by Duffer
Link: thewhiskyshop.createsend1.com/t/ ... DE962A274B

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26698 by JEJ
Replied by JEJ on topic Kejserens nye klæder...
Det er lidt svært med hovedregning, men når der står "1965 50 year old Single Grain Scotch Whisky" så kniber det med jeg kan få det til at stemme :-) måske de også har fået et "0" for meget i prisen på en Grain-whisky.

Hilsen
Jens-Erik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26702 by karlejnar
Replied by karlejnar on topic Kejserens nye klæder...

Det er lidt svært med hovedregning, men når der står "1965 50 year old Single Grain Scotch Whisky" så kniber det med jeg kan få det til at stemme

Hvor er det lige, det står? Når man klikker på flasken, står der 47år. Til gengæld er der en North British 1962 50 year old.

Anyway jeg er helt enig i, at priserne er helt hen i vejret. Gav selv £155 for en 50års maltwhisky for nogle år siden, og knapt £200 for en 52års et par år senere. Denne flaske koster nu over £400 hvis man kan finde én. Men jeg synes stadig, der er et pænt stykke op til de priser, vi ser her. Men nu har The Whisky Shop jo heller aldrig været det billigste sted at handle.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26703 by Duffer
Replied by Duffer on topic Kejserens nye klæder...

Det er lidt svært med hovedregning, men når der står "1965 50 year old Single Grain Scotch Whisky" så kniber det med jeg kan få det til at stemme

Hvor er det lige, det står? Når man klikker på flasken, står der 47år. Til gengæld er der en North British 1962 50 year old.

Anyway jeg er helt enig i, at priserne er helt hen i vejret. Gav selv £155 for en 50års maltwhisky for nogle år siden, og knapt £200 for en 52års et par år senere. Denne flaske koster nu over £400 hvis man kan finde én. Men jeg synes stadig, der er et pænt stykke op til de priser, vi ser her. Men nu har The Whisky Shop jo heller aldrig været det billigste sted at handle.


Det er nu blevet rettet - fordi en venlig sjæl har gjort opmærksom på det :-)
"Many thanks for your email. This of course should be a 47 year old, please accept my apologies for the error here. As for the price there is a number of reasons for this but mainly because it is so limited. Only 63 bottles."

Many thanks
Neil

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26704 by Duffer
Replied by Duffer on topic Kejserens nye klæder...

Det er lidt svært med hovedregning, men når der står "1965 50 year old Single Grain Scotch Whisky" så kniber det med jeg kan få det til at stemme

Hvor er det lige, det står? Når man klikker på flasken, står der 47år. Til gengæld er der en North British 1962 50 year old.

Anyway jeg er helt enig i, at priserne er helt hen i vejret. Gav selv £155 for en 50års maltwhisky for nogle år siden, og knapt £200 for en 52års et par år senere. Denne flaske koster nu over £400 hvis man kan finde én. Men jeg synes stadig, der er et pænt stykke op til de priser, vi ser her. Men nu har The Whisky Shop jo heller aldrig været det billigste sted at handle.

Det er nu blevet rettet - fordi en venlig sjæl har gjort opmærksom på det :-)
"Many thanks for your email. This of course should be a 47 year old, please accept my apologies for the error here. As for the price there is a number of reasons for this but mainly because it is so limited. Only 63 bottles."

Many thanks
Neil

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26705 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Kejserens nye klæder...
Der er nok fejl i alle 4 beskrivelser. Og stadig i den første. Jeg mener flaskerne kom frem i foråret 2011 eller før. Jeg kan ikke huske præcist hvornår

Sirius er Mahesh Patels egen aftapningserie og er/var vel nok en del af nth konceptet.

Det er bare en utrolig fejlagtig og uproffesionel præsentation af whiskyshop. Men de kan ikke klandres for prisniveauet der altid har været på det her niveau

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26706 by caskdk
Replied by caskdk on topic Kejserens nye klæder...
Til info kan jeg sige at vi (forhåbentlig) får en aftapning ind på lager i august der skulle være de 50 år ;-)

North British 1962 (Lowland Single Grain) - 44,2% - 50 år - Cask nr. 39 - Refill bourbon - 172 fl totalt.
Det er en Adelphi aftapning, men som sædvanligt får vi ikke det antal flasker vi gerne ville have til Danmark.
Prismæssigt ved jeg endnu ikke hvor den lander.

Claus - FC Whisky

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26714 by Duffer
Replied by Duffer on topic Kejserens nye klæder...
Rolf Kaspar - den tyske importør har fået:
North British (Single Grain) 50y
Adelphi
North British 1962
Lowland,
50 år gammel,
ABV - 44,2%
1 af 172 flasker
Cask 39, refill bourbon

269,10 € = ca. 2.030 DKK (pris fra August - 299 €)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 9 months ago #26723 by Duffer
Replied by Duffer on topic Kejserens nye klæder...
Pernod Ricard sender en 40-års Ballantines Blended Whisky og på 43% på det asiatiske marked:
Prisen er 7.000 USD, svarende til cirka 43.000 danske kroner:
Link: www.just-drinks.com/news/pernod- ... 07596.aspx

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.261 seconds