Opbevaring af whisky

More
12 years 1 month ago #25597 by kimP
Opbevaring af whisky was created by kimP
Hejsa whiskynydere :)

Umiddelbart tror jeg ikke jeg er den eneste der har en flaske eller to stående i skabet og grine af mig :) som bliver langtidsopbevaret ! og min whiskykælder har åbenbart lange udsigter..... banken er vist ikke helt enig i min plan :P anyways, så har jeg kunne finde frem til at flaskerne skal stå opret, mørkt med en stabil temperatur og fugtighed som er relativ lav. Problemet er her at jeg ikke har et helt optimalt rum til det her i huset, så tænkte jeg at en ´kummefryser burde kunne klare problemet. Jeg har en UT200 thermostat liggende som sagtens kan bruges til at styre temperaturen nøjagtig !
www.elv.de/Universal-Thermostat-UT-200,-...ail_10/detail2_22053 . Så er der fugt problemet, der er jeg lidt på bar bund.

Hvis der er nogen herinde der har konstruktive indspark vil det modtages med glæde !

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 month ago #25598 by Peteys
Replied by Peteys on topic Opbevaring af whisky
Hvis whiskyen står opret i et normalt tempereret rum (dvs stue eller lignende) så sku du være på den sikre side. Undgå lys også, så sku den være hjemme....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 month ago #25599 by Peteys
Replied by Peteys on topic Opbevaring af whisky
Hvis whiskyen står opret i et normalt tempereret rum (dvs stue eller lignende) så sku du være på den sikre side. Undgå lys også, så sku den være hjemme....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.266 seconds